silniczek przywiozłem rozebrałem i tak... ogólnie wychodzi na to że będzie ok, kanały w bloku tj.smarowanie i chłodzenie identyczne dupcia identyczna,z przodu po odkręceniu obudowy od rozrządu i rozrządu, pokrywy i rozrząd będą bezproblemowo pasowały od m62tu mocowania itp identyczne tylko inne ślizgi ale to wiadomo bo vanos ma krótsze tak identyko, co jeszcze jest zauważalne to to że tłoki w m62tu na górze mają takie wyżłobienia żeby to niby się mieszanka lepiej spalała a m62 ma płaskie tłoki z góry ale to pierdoła którą się nie sugeruje, w moim wypadku mam jeszcze taki problem że ten silnik który kupiłem jest z anglika i rozrusznik ma montowany z lewej strony a w europie jest z prawej strony tyle dobrze że po obu stronach są przygotowane ucha tylko trzeba sobie wyciąć piłą otworową dziurę o śr 76mm na rozrusznik miejsca na śruby do rozrusznika już są nagwintowane też problemu z tym nie będzie ogólnie jeszcze jestem w trakcie ale jestem dobrej myśli :)