Skocz do zawartości

Co polecacie 520i czy 525i ? chodzi o E60 !


nikodem18

Rekomendowane odpowiedzi

Prawie wszystko zależy od tego czy ma się"lekką"czy też"ciężką"nogę :lol:

Ponieważ od tego zależą koszty paliwa,podzespoły zużywają się szybciej przy"ciężkiej",oraz trzeba becalować mandaty za przekroczenie prędkości.

Ja miałem apetyt na 530i ale ostudziła mój zapał akcyza.

Teraz stwierdzam że 520i to był dobry wybór.Dlaczego?

Ponieważ na naszych ścioranych drogach,pełnych fotoradarów nie ma się co rzucać na mocniejszy silnik.

I tak jak "depnę"moimi 170 kucykami to zaraz mam stówę na blacie i muszę się zaraz reflektować"o q..a,przecież tu jest ograniczenie 50/km",więc redukuję... do 70/km.

Mocny silnik jest gut.....ale w Niemczech,na autostradach(jedno ale-wiry w baku) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedziec, ze na 520i jest nizsza akcyza?

 

A jaka jest stawka za 520i oraz na 530i? Podpowiem, ze oba maja pojemnosc powyzej 2litrow!

 

Spalanie rozni sie kosmetycznie. 525i jest lepszym wyborem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macpraw - nie masz racji !

520i chyba już od 2006 lub 2007 roku ma pojemność 1995 ccm i moc 170 PS. Akcyza tutaj to 3,1% zamiast 18,6%

Jeno to nie jedzie :) zupełnie ... 520d przy tym to demon prędkości (w odczuciach).

Chwilę 520i miałem w ramach serwisu.

 

Porównując 520i do 530i można zacytować słowa jednej z piosenek "...świat się zatrzymał...."

 

Jesli chodzi o koszty - to jak każde BMW tanie nie jest.

Realnie 520i po mieście spali Ci około 11 litrów -> 525i nieco więcej ale już jest czym jechać w miarę (218PS) i motor trzy litry - niezbyt wysilony.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 525i i nie wyobrażam sobie abym mógł jeździć słabszym autem. Zawieszenie i układ kierowniczy zachęcają do dynamicznej jazdy i słaby silnik nie jest tu na miejscu...

 

PS: dziwnie bym się czuł widzac na mieście podobny model i myślec, że mój jest na pewno słabszy (w najlepszym przypadku taki sam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie robisz "xaan"czy co?

Z tego co widzę to jeździsz E61 z 2004.

192KM do setki w 8,2sekundy,pól sekundy szybciej niż ja.I co to ma być?

Porażająca moc i przyspieszenie?

Panowie,trochę skromności.

Jedyne co mnie poraża to seria M,czapki z głów.

I koniec licytacji.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zwyklej jazdy bez szalenstw dla radarow spokojnie tyknie ci 520 ,wiadomo chcialo by sie wiecej paly,ale pytales czy warto 520 uwazam ze tak,sam komfort jazdy jest taki sam 530 prosze bardzo czuc roznice jak trzeba nie mowie o jednej sekundzie,ale np wyprzedzaniu itd.2.0,2.5,(benzyna)do sportowych nie naleza i wrazenia dla innych w ruchu nie zrobisz i chyba nie o to chodzi

Powodzenia w nabywaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Xaan'e-masz całkowitą rację ale bez przesady,to nie tor wyścigowy.

Gdy będę się kiedyś przesiadał do F10 to i tak będzie to 2l,184KM.

BMW to religia dla fanów i o to tu chodzi,o komfort,trakcję,prowadzenie,etc,a nie o licytowanie się mocą.

Pisałem powyżej,wyższa pojemność=wyższa kultura pracy silnika.

Moc z Wami :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nikogo urazić tylko jeżdżąc swoją 525 czuję czasami niedosyt mocy więc ciężko byłoby mi się przesiąść na 520 i cieszę się że kupiłem mocniejszy silnik. Niestety znając życie gdybym jeździł 530 nie wyobrażałbym sobie jazdy 525 :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.