Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie mam problem z elektryką m50b25 bez vanosa na kompie bosch.

Mam luźny przewód zakończony oczkiem koloru zielony z czarnym paskiem wychodzący z wiązki przewodu.

Nagrałem filmik i jest on pokazany: http://www.youtube.com/watch?v=yyvuT15VKto

 

Czy ktoś mi podpowie do czego on jest? Schematu elektrycznego znaleźć nie mogę na necie od m50.

 

Dodatkowo zamieszczam zdjęcia:

http://s14.postimage.org/fs8arpd7x/20130120127.jpg

http://s9.postimage.org/9ag45qty3/20130120128.jpg

 

Dodam że w tej dużej okrągłej wtyczce silnika to PIN 15.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na kabel od automatu rozrusznika.Co do bagnetu z linku to musi być luzny bo tam jest tylko oring.Jak go przykręcisz do kolektora to jest sztywny;)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wygląda na kabel od automatu rozrusznika.Co do bagnetu z linku to musi być luzny bo tam jest tylko oring.Jak go przykręcisz do kolektora to jest sztywny;)

Dzięki kolego ale nie mam blaszki która trzyma bagnetu i będę sam docinał.

 

Co do rozrusznika kolega z e30 podał mi to:

http://i272.photobucket.com/albums/jj172/Stealth-R/bmw%20e30/230620091047.jpg

 

Tym że ja mam u siebie tak:

http://s9.postimage.org/olat2jkt7/20130120133.jpg

 

Czarne kółko: masa

Czerwone kółko: plus

Niebieski kwadracik: PIN 18 w złączu (w opisie wynika że "START")

 

W takim razie albo mam rozrusznik nie ten, albo ten kabelek należy zaślepić? K... sam nie wiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie masz jakiś inny automat.Jak nic się nie dzieje to zaślep i tyle.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 7 lat później...
Opublikowano
Witam odgrzeje trochę temat mam ten sam problem zrobiłem swap z 1.8is na m50b25 nv i w wiążące pod kolektorami jest przewód zielony z czarnym paskiem zakończony oczkiem na srobke 5/6 , dodam że ja u siebie walczę z obrotomierzem bo raz działa raz nie i zastanawiam się czy ten przewód może mieć na to jakiś wpływ , ponieważ gdy włączę wszystko co możliwe w aucie to obrotomierz i ekonomizer działa czyli wynika jak by pod pełnym obciążenie zegar działa ktoś ma pomysł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.