Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, problem jest nastepujacy: kupilem nowy sworzen, wybilem stary lecz nowy nie chce wejsc - okazuje sie ze roznica w srednicach (stary/nowy sworzen) wynosi 0,7mm - czy to normalne?
Opublikowano
jak najbardziej,dlatego kupiłeś nowy bo stary sie wytarłi ma luzy,są trzy znane mi sposoby zakładania tej besti:1)prasa i wciskanie ale bardzo delikatnie bo go wywiniesz na drugą stronę,2)używasz tokarni:wkrecasz w imak a swożeń wpychasz konikiem,3)w warunkach domowych bierzesz dwie sruby,dorabiasz płaskowniczki tak zeby wyszedłsi ścisk i dokręcając nakrętkami wpychasz sworzeń.pozdro
Opublikowano
W Castoramie dzisiaj widzialem przyrzad do sworzni (cos jak opisuje Mecik) za 16 zl. w dziale z kosmetykami sam i gasnicami
Opublikowano
moze warto sie zaopatrzec w taki przyrzad!Jakos dalem sobie rade domowym sposobem - sworzen wszedl! Niestety podczas jazdy ciagle cos stuka, na stacji diagnostycznej znaleziono mi 2 luzy - w maglownicy (przegub kulowy) i sworzen - obydwa luzy usuniete...moze to amortyzator...jutro znow wchodze pod auto i zobaczymy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.