Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Bylem dzisiaj na diagnostyce i wywalilo dwa bledy:

1. Bezpiecznik obwodu obciazenia zaworow (ZAP)

2. Napiecie sieciowe na pokladzie przekroczylo 16,5 V (ZAP)

Czy ktos wie o co chodzi?

Opublikowano
Ad2. Weź miernik i sprawdź napięcie na klemach akumulatora przy pracującym silniku. Możliwe ze poszedł regulator napięcia w alternatorze i masz za wysokie napięcie. Ja tak miąłem i rozwaliło mi akumulator. Z drugiej strony co za mechanik podpina pod komputer a później tego nie weryfikuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.