Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dyfer zwykły kręci się niezależnie prawa i lewa strona,acz kolwiek zdarza się że pokręcą się razem w tym samym kierunku. Z tyłu masz taka blaszkę .Oczyść ją i tam pisze jakie jest przełożenie ,jak jest S to szpera.Jeżeli kolega chwyci za jedną flansze i zablokuje ją a ty możesz pokręcić np prawą stroną to masz dyfer.Jeżeli koledze wyrywa z rąk flansze to masz szpere :mrgreen:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No własnie wyrywa z rąk i dlatego pytam o działanie własnie tej szpery 25% a niechce poraz drugi stanąć gdzies w polach z ukręconymi śrubami o których pisałem troche wcześniej. ;pp
Opublikowano
Przy 100% zablokowanym dyfrze są duże obciążenia, bo koła nie mogą kręcić się z różnymi prędkościami, a powinny przy pokonywaniu zakrętów. Na każdym zakręcie, gdzie koła miały pożądną przyczepność, śruby były obciążone, aż w końcy strzeliły.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Najlepiej załóż otwarty dyfer, albo jakąć fabryczną szpere. Klasa twardości ma zwiążek z wytrzymałością na rozciąganie, a tu śruby są ścinane, więc nie wiem jakby na to spojżeć.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Własnie wróciłem od mechanika próbowaliśmy założyć oryginalny dyfer ze szpera 25% na którym jezdził samochód ale okazało sie ze podczas ruszania słychac różne dziwne dzwięki zgrzytania itp. musze pierw oddac do regeneracji bo coś mi nie pasuje ale ogólnie bmw porusza sie juz o własnych siłach
Opublikowano
Czyli wnioskuje że szpera była katowana i pewnie wiele z niej już nie zostało :(
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
z tego co sie zorientowalem nie ma szpery 100% twoja musiala byc zespawana i spaw puscil wymien most

 

Takie auto teoretycznie nie nadaje się do jazy, więc trudno żeby fabryka wypuściła sztywny dyferencjał.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano (edytowane)

jest możliwość zaciśnięcia mostu do 40 procent nazywa się : Szpera Phantom Grip Limited Slip Differential

 

 

 

 

a tu stronka domowa wynalazku

 

http://www.phantomgrip.com/products/limited-slip-differentials

Edytowane przez DjAquaz
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Możesz poprawić linka do strony? Ciekawe jak wygląda potem zużycie takiej szpery i jaki wydaje z siebie dźwięk...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Koledzy problem dalej jest ukręca śruby tak jak wcześniej. Tylko teraz zauważyłem ze one sie wykręcają pomału co robic ?? w czym szukać przyczyny ?? czy dzieje sie tak przez ta szpera ??
Opublikowano
Tak. Przez tą szpere śruby muszą znosić o wiele większe naprężenia.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.