Skocz do zawartości

BMW świruje po zmianie alternatora


serek R6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem a zarazem forumowiczem i od razu mam problem.Kupiłem BMW e32 R6 730 z sekwencyjnym gazem od kolesia który połowe zataił ale nie w tym rzecz chciałem zmienic alternator myślałem że nie ładuje mi akumulatora ładowanie było w granicach 13,8V ale po włączeniu wszystkiego nie było widać obciązenia a nładowanie było na tym samym poziomie wiec postanowiłem zmienić alternator i włożyłem inny od e 34 525 wyłączyłem akumulator wymieniłem alternator i po podłaczeniu akumulatora zaczął chodzić silniczek krokowy.dmuchawa i kontrrolki od ładowania,abs i oleju zaczeły się żarzyć a instalacja LPG była aktywna zmieniłem spowrotem na ten co był ale niestety problem pozostał.Dzisiał zmieniłem licznik na licznik od e34 525 to silniczek przestał działać a zaczeło buczeć coś innego co się mogło stać nie zrobiłam żadnego zwarcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak samo,z tym że nie powinien chodzic wentylator ani panel sterowania nawiewem no i silniczek krokowy a nie ma kluczyka w stacyjce a po zmianie licznika silniczek krokowy przestał chodzić a zaczeło buczeć co innego no i gaz jest aktywnytak jakby na komputer prad dostawało chyba stacyjka nie jest walnieta bo już nie mam pomysłu

po sylwestrze idzie do elektryka i wszystko bedzie miała robione a w kwietniu i tak kupuje e24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zrobilem na alternatorze przewody musiały sie stykać i dla tego tak się działo ale mam inny problem próbowałem uporządkować i naprawić elektryczny fotel pasażera nie była podłązona wtyczka zasilania na pozór łatwe do zrobienia lae jak się okazało nie przewody zaczeły się grzać więc odłączyłem i tym samym przestał działać fotel kierowcy centralny nie zamyka drzwi i szyby nie działają czy za to wszystko odpowiada modół komfortu? w przewodach pod kanapą jest trochę namieszane jakieś dziwne obejścia polutowane przewody bez elektryka się nie obejdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ja mam namieszane w kablach pod kanapą i nie dzialają mi fotele elektrycznie są porobione jakieś dziwne obejścia i muszę z tym do elektryka niestety niech przywróci do stanu pierwotnego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He , elektryk ? To tylko BMW elektryk. A co za tym idzie , kiedyś byłem u takiego to podłanczał mi fotele do 730 , patrzyłem jak on to robi to ręce mi odpadły , fotela nie umial wyjąć, a na oczy nie widziałem takiej skóry i elektryki :mrgreen: A pojechałem do BMW Elektryka , odrazu , godzinka i wszystko zrobione :) Nie dziwie się tobie serek R6 bo tam pełno kabli od foteli , jest a idą od podgrzewania samoczynnego , bez ustawiana fotela, przerabiałem to , ale za cholere nie wiem jak fotele podłączyc , na nie orginlnych kostkach :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do porobienia więcej rzeczy w elektryce i nie wiem ile mnie skasują za to,jaki powinien być prąd ładowania z alternatora ja mam 13,8 i na wyłączonym silniku kradnie mi 0,35miliampera a nie wiem ile powinno być wie to ktoś z was?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też ładuje 13.8V przy wyłączonych odbiornikach, powinno być ok 14,4V. Prąd upływu ostatnio sprawdzałem i miałem 0,16A, w drugiej e32 też mam ładowanie 13.8V a prąd jaki auto pobiera to 0,36A. Niedawno sprawdzałem bo miałem problemy z aku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce jechać na benzynie dlawi się przy 3 tyś obrotów odpuszcza i znów sie dławi a gdy podczas tego procesu wcisnę sprzęgło nie zwalniając nogi z pedały gazu to wskakuje na pełen zakres obrotów 2 tygodnie temu chodził jeszcze normalnie co to moze byc bo już nie mam sił ani nerwów :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca sekwencja włącza sie jak konczy sie niebieskie pole na wskaźniku temperatury i nie chce chodzic tak jakby nie paliła na wszystkie gary i na wolnych obrotach gaśnie(po przełączeniu na benzyne też nie chce chodzić tak jakby sie mulił i nie palił dobrze nigdy wcześniej nie było tego) ale jak już się rozgrzeje to działa dobrze w miare na gazie, na benzynie dławi ale nie puszczając gazu tylko wciskając sprzęgło odrazu wskakuje na obroty do odcinki czyli co bo już nie mam zielonego pojęcia podczas jazdy dławi a po wciśnięciu sprzęgła czy na postoju na luzie jest pełen zakres obrotow na gazie po rozgrzaniu nie dławi sie może troche czasami nie pracować dobrze ale się nie dławi :mad2: :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po odłączeniu silniczka krokowego samochód,silnik powinien dalej chodzić odłączyłem i tak jakby nie było reakcji ale w czoraj byłem na komputerze i niby wszystko jest dobrze silnik nie ma blędów wtryski działają prawidłowo i jakieś czujniki też
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW działa po prostu ktoś zamiast właściwej pompy paliwa włożył w aluminiową obudowę oryginalnej pompy inna mniejszą która nie dawała rady i tyle a gaz zaczął chodzić po zmianie licznika z e34 525 na e32 730 nie wiem jaki to ma związek z licznikiem ale po zmianie na właściwy gaz chodzi,potrzebuję wiadomości gdzie dokładnie i w którym miejscu znajdują się przekaźniki od świateł długich bo działa mi tylko prawy a w lewym nie ma prądu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.