Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem a zarazem forumowiczem i od razu mam problem.Kupiłem BMW e32 R6 730 z sekwencyjnym gazem od kolesia który połowe zataił ale nie w tym rzecz chciałem zmienic alternator myślałem że nie ładuje mi akumulatora ładowanie było w granicach 13,8V ale po włączeniu wszystkiego nie było widać obciązenia a nładowanie było na tym samym poziomie wiec postanowiłem zmienić alternator i włożyłem inny od e 34 525 wyłączyłem akumulator wymieniłem alternator i po podłaczeniu akumulatora zaczął chodzić silniczek krokowy.dmuchawa i kontrrolki od ładowania,abs i oleju zaczeły się żarzyć a instalacja LPG była aktywna zmieniłem spowrotem na ten co był ale niestety problem pozostał.Dzisiał zmieniłem licznik na licznik od e34 525 to silniczek przestał działać a zaczeło buczeć coś innego co się mogło stać nie zrobiłam żadnego zwarcia.
Opublikowano

Niestety tak samo,z tym że nie powinien chodzic wentylator ani panel sterowania nawiewem no i silniczek krokowy a nie ma kluczyka w stacyjce a po zmianie licznika silniczek krokowy przestał chodzić a zaczeło buczeć co innego no i gaz jest aktywnytak jakby na komputer prad dostawało chyba stacyjka nie jest walnieta bo już nie mam pomysłu

po sylwestrze idzie do elektryka i wszystko bedzie miała robione a w kwietniu i tak kupuje e24

Opublikowano
Już zrobilem na alternatorze przewody musiały sie stykać i dla tego tak się działo ale mam inny problem próbowałem uporządkować i naprawić elektryczny fotel pasażera nie była podłązona wtyczka zasilania na pozór łatwe do zrobienia lae jak się okazało nie przewody zaczeły się grzać więc odłączyłem i tym samym przestał działać fotel kierowcy centralny nie zamyka drzwi i szyby nie działają czy za to wszystko odpowiada modół komfortu? w przewodach pod kanapą jest trochę namieszane jakieś dziwne obejścia polutowane przewody bez elektryka się nie obejdzie.
Opublikowano
Witam, za szyby i centralny odpowiada moduł komfortu pod kanapą oraz bezpieczniki, mi zaczęło wszystko świrować po zmianie silowników z centralnego, palić wiązki. Pozdr
Opublikowano
Tylko ja mam namieszane w kablach pod kanapą i nie dzialają mi fotele elektrycznie są porobione jakieś dziwne obejścia i muszę z tym do elektryka niestety niech przywróci do stanu pierwotnego
Opublikowano
He , elektryk ? To tylko BMW elektryk. A co za tym idzie , kiedyś byłem u takiego to podłanczał mi fotele do 730 , patrzyłem jak on to robi to ręce mi odpadły , fotela nie umial wyjąć, a na oczy nie widziałem takiej skóry i elektryki :mrgreen: A pojechałem do BMW Elektryka , odrazu , godzinka i wszystko zrobione :) Nie dziwie się tobie serek R6 bo tam pełno kabli od foteli , jest a idą od podgrzewania samoczynnego , bez ustawiana fotela, przerabiałem to , ale za cholere nie wiem jak fotele podłączyc , na nie orginlnych kostkach :mad2:
Opublikowano
Mam do porobienia więcej rzeczy w elektryce i nie wiem ile mnie skasują za to,jaki powinien być prąd ładowania z alternatora ja mam 13,8 i na wyłączonym silniku kradnie mi 0,35miliampera a nie wiem ile powinno być wie to ktoś z was?
Opublikowano

Mi też ładuje 13.8V przy wyłączonych odbiornikach, powinno być ok 14,4V. Prąd upływu ostatnio sprawdzałem i miałem 0,16A, w drugiej e32 też mam ładowanie 13.8V a prąd jaki auto pobiera to 0,36A. Niedawno sprawdzałem bo miałem problemy z aku.

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja muszę pare tysiączków władować żeby była taka jaką chce wydech też do wymiany bo klecony był i przerabiany i wyciek z silnika musze zlokalizować i usunąć :cry2:
Opublikowano
życie, ja 2 lata e32 dłubałem i jeszcze jej stan mnie w 100% nie zadowala, dziś się władowałem w nowy projekt e28 525e i też masa pracy przede mną, nawet do domu nie dojechałem, godzina dłubania w szczerym polu. Powodzenia :D
Opublikowano
Przerabiałem też różne tematy i dłubanie na pustkowiu też.Powiedz mi czy tylny most z e34 525 bedzie pasował do mojej bo mam taki most w stanie idealnym bez luzów
Opublikowano
Nie chce jechać na benzynie dlawi się przy 3 tyś obrotów odpuszcza i znów sie dławi a gdy podczas tego procesu wcisnę sprzęgło nie zwalniając nogi z pedały gazu to wskakuje na pełen zakres obrotów 2 tygodnie temu chodził jeszcze normalnie co to moze byc bo już nie mam sił ani nerwów :mad2:
Opublikowano
Nie do konca sekwencja włącza sie jak konczy sie niebieskie pole na wskaźniku temperatury i nie chce chodzic tak jakby nie paliła na wszystkie gary i na wolnych obrotach gaśnie(po przełączeniu na benzyne też nie chce chodzić tak jakby sie mulił i nie palił dobrze nigdy wcześniej nie było tego) ale jak już się rozgrzeje to działa dobrze w miare na gazie, na benzynie dławi ale nie puszczając gazu tylko wciskając sprzęgło odrazu wskakuje na obroty do odcinki czyli co bo już nie mam zielonego pojęcia podczas jazdy dławi a po wciśnięciu sprzęgła czy na postoju na luzie jest pełen zakres obrotow na gazie po rozgrzaniu nie dławi sie może troche czasami nie pracować dobrze ale się nie dławi :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Czy po odłączeniu silniczka krokowego samochód,silnik powinien dalej chodzić odłączyłem i tak jakby nie było reakcji ale w czoraj byłem na komputerze i niby wszystko jest dobrze silnik nie ma blędów wtryski działają prawidłowo i jakieś czujniki też
Opublikowano
BMW działa po prostu ktoś zamiast właściwej pompy paliwa włożył w aluminiową obudowę oryginalnej pompy inna mniejszą która nie dawała rady i tyle a gaz zaczął chodzić po zmianie licznika z e34 525 na e32 730 nie wiem jaki to ma związek z licznikiem ale po zmianie na właściwy gaz chodzi,potrzebuję wiadomości gdzie dokładnie i w którym miejscu znajdują się przekaźniki od świateł długich bo działa mi tylko prawy a w lewym nie ma prądu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.