Skocz do zawartości

X5 jakie zmiany po lifcie możliwe do przekładki


Barow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam X5 2008 (początek roku). Auto dopiero co kupione, ale z tego co się zdążyłem zorientować, wersje po lifcie nie różniły się zbytnio i łatwo ze "starej" zrobić lifta.

Wiem że przednie i tylne lampy są inne, ledowe.

- czy wystarczy kupić np. używki tył i przód, założyć i tyle ? Czy to jest faktycznie taka prosta operacja ? Szukam na alledrogo np lamp tylnych po lifcie, zakładam i wsio ?

Z przodu mam skrętne xenony. Szukam nowych, z tymi ledowymi ringami, zakładam i tyle ?

 

Czy są jeszcze jakieś zmiany zewnętrzne typowe dla liftu ? Mam wersje sport pakiet (nie M)

 

Co do środka, to pomijając wymianę navi na CIC, co i tak chcę zrobić i ten temat mam już wstępnie połapany, to czy były jakieś istotne, widoczne zmiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego też to rozkminiam podobne rzeczy i z tego co ja się zdążyłem dowiedzieć to o ile z tylnymi światłami nie powinno być problemu( choć skoro poliftowe światła są ledowe to czy nie będzie błędu spalonej żarówki jak sie modułu nie wymieni?0 to przednie trzeba wymienić z dość drogim modułem od świateł + odpowiednie kodowanie - u nas na forum Amador robił taki zabieg więc udeż do niego co i jak. Pozatym tylne światła są "wklejane" a nie wkręcane w żaden sposób więc też trzeba wiedzieć jak zrobić wymiankę. co do samej wymiany CiC to ja wiele nie pomogę ale są tu na forum spece co Ci odpowiedzą na każde pytanie tego typu np(BMW_NAWI_GARAGE)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne lampy zakładasz bez kodowania i działają...

 

 

Po lifcie sa inne przednie zderzaki.i blotniki.

 

Ostatnio ktoś się chwalił ze można założyć nowe lampy do zderzaka przedliftingirem jeszcze nie testowalem...

 

 

Moduł można kupić za 500 pln na Allegro..

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale to znaczy, że lampa poliftowa (przód) jest innego kształtu niż przed ? Bo wizualnie wyglądają tak samo...

Ale tylne pasują bez kombinacji, tak ?

Cholera, zależało mi na przednich jednak :( Ale jak już trzeba wymieniać błotniki, zderzak (zaraz się okaże jeszcze pewnie ze maska), to już jednak przerost formy nad treścią niestety.

 

Proszę o potwierdzenie możliwości przełożenia lamp (przód) bez wymiany wszystkiego "poza" . Mam nadzieje że to jednak wykonalne :)

 

 

Generalnie to kupując chciałem wersje poliftową, ale jednak kasa spoooro większa, wiec postanowiłem kupić przed liftem i wydać max 10k na przerobienie lamp + cic a i tak sporo miało zostać. Sama wymiana wszystkich lamp ok, ten sterownik lamp przednich też no problem. Ale błotniki, zderzak + pewnie naście plasticzków i plastików to już lipa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zacytować kolegę który ma to już za sobą i opisał doświadczenia w innym wątku.

lampy kupilem za 4500 ale bez modulow LED,za nowe LED ( 4 sztuki) zaplacilem 2000zl.Modul FRM3 700.

sam zamontowalem i zaprogramowalem w pare godzin.

zastanawiam sie teraz nad kierunkami LED,znalazlem na na ebay

http://www.ebay.de/itm/PY24W-HI-POWER-SMD-INDICATOR-LED-CANBUS-FREE-AUDI-BMW-MERCEDES-/271067463848?pt=LH_DefaultDomain_3&var=570115623929&hash=item3f1ce140a8

 

tylne lampy wymienilem ponad rok temu (przepalily sie lampy w klapie i kupilem nowy caly komplet na tyl)

WITAM.Przerobilem juz temat zarowek LED itd.oceniam negatywnie.po pierwsze nie daja az tak mocnego swiatla aby mozna bylo o nich mowic "do jazdy dziennej" i do tego zyczliwi kierowcy ktorzy ciegle mrugali z naprzeciwka (nigdy nie wiedzialem czy chodzi im o brak swiatel czy o czjacej sie gdzies suszarce).Nastepne zarowki ledowe byly juz mocniejsze,bylo lepiej ale po 3 miesiacach jedna z nich sie przepalila a w zestawie sprzedawali tylko po dwie sztuki.

Jakis czas temu wymienilem lampy na poliftowe,teraz jest ofekt o jaki mi chodzilo op poczatku. Dodam ze swiatla mijania i drogowe swieca 5 razy lepiej niz stare (3 letnie).Oczywiscie trzeba wymienic tez modul swiatel na FRM3.Mozna go tak dokodowac ze przy swiatlach mijania ringi swieca ta sama moca co do jazdy dziennej,super efekt!!

pozdrawiam

więc drąż temat bo zapewne warto -podziel sie tutaj jak się juz uda bo sam jestem ciekaw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak dobrze mi się wydawało, że nie znalazłem tutaj odpowiedzi ;)

Myślę że to jest wszystko do zrobienia- oczywiście pod warunkiem, że lampy przednie pasują bez cudowania z błotnikami, zderzakiem, etc.

Jeśli są inne - co jutro zamierzam zweryfikować- to temat przodu odpuszczam. Tył jak widzę jest dość prosty i to wymienię sobie już nie długo.

 

Jak by ktoś miał jeszcze jakieś cenne info w tym temacie to bardzo proszę pisać, bo jak widzę pewnie chętnych na taki swap jest więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylnie lampy trzeba kodowac inaczej wystepuje blad podwojnego swiata stop

Przednie lampy rowniez pasuje trzeba kodowac i wymienic modul, lampy przed i po lifcie sa identyczne ksztaltem.

Wszystkie w/w rzeczy wiem z autopsji

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.