Skocz do zawartości

problem z ukladem chlodzenia w e36 1.8 TDS


dawid27ino

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam wielki problem !!! okolo 3 miesiecy temu poprosilem brata zeby z mojej e36 spuscil wode i zalal plynem i tak zrobil i samochod stal okolo 2,5 miesiaca poniewaz nie bylo mnie w polsce. przyjechalem odpalilem okazalo sie ze slabo grzeje w srodku.waz ktory wchodzi w chlodnice ten gorny jest goracy chlodnica jest goraca ale tylko okolo 2 cm dalej w strone pasazera robi sie zimna i dolny waz tez jest zimny.jesli trzymam go na obrotach okolo2,5 - 3 tys to leci z nawiewu gorace jesli popuszcze gaz leci cieple. nie mam pojecia o co chodzi woda w zbiorniczku tez jest zimna. juz czytalem na forum szukalem o odpowietrzeniu ale ja nie mam u siebie ani zadnej srubki odpowietrzajacej przy chlodnicy ani przy zbiorniczku ani przy obudowie termostatu.podobno uszczelka pod glowica ale ani nie dymi na bialo ani wody nie ubywa ani nie ma oleju w zbiorniczku ani wody w oleju. nie mam pojecia o co chodzi. jesli ktos to przerabial bardzo prosze o pomoc. zaznacze ze zanim wyjechalem w pazdzierniku to wszystko bylo super nic sie nie dzialo grzal super itd po spuszczeniu wody porobila sie lipa. :oops: :( :oops: :( :oops: :( :( :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik nie przegrzewa się czyli temperatura w pionie to wina elektrozaworu.Pewnie nie puszcza jest ciągle zamknięty spróbuj uderzyć czymś może się odblokuje.Sprawdź czy za elektrozaworem ciepłe są węże jeśli nie to wina właśnie niego.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz moze jakies zdjecia gdzie ten elektrozawor jest ??? jesli uderze a nie zadziala to co dalej ??? sory ze tak pytam ale nie mialem nigdy takiego problemu a po drugie to moja pierwsza bmka wczesniej tylko vw. temperatura w pionie trzyma ladnie juz rozne wersje slyszalem ze zapowietrzony ze uszczelka pod glowiaca.powiem wam ze nie ma konkretnego mechanika ktory sie zna kazdy tylko gada tak zeby zostawic u niego jak najwiecej pieniedzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy silnik się nie przegrzewa to jest ok.Elektrozawór znajdziesz przy serwie który znajduje się pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego.Kiedy zawór jest dobry to przewódy wodne,które

przechodzą przez ścianę grodziową silnika do kabliny powinny być ciepłe jak tak nie jest to do wymiany.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze beda cieple poniewaz jak sie nagrzeje silnik to leci cieple powietrze ale nie jest ono gorace ale jak trzymalem go na 2.5 tys obrotow przez okolo 4-5 min to powietrze lecialo gorace z nawiewu ale gdy puscilem gaz i chodzil na wolnych tzn na ok 800 obrotow to z nawiewu nie lecialo goracy tylko w miare cieple ale bez szalu.waz ktory wchodzi do chlodnicy ten gorny jest goracy chlodnica zimna i waz dolny z chlodnicy do termostatu zimny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze takie pytanie moze ktos wie gdzie znajduja sie jakies srubki, korki lub cos takiego do odpowietrzania ukladu chlodniczego w 1,8 tds ?????

Nie ma żadnych takich korków.

Powinna sie sama odpowietrzyc.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.