Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to by pasowało gdyż twój silnik od mojego różni się praktycznie tylko softem :)

 

Chciałbym, żeby tak było - Twój silnik od mojego różni się bardzo i to zwłaszcza na płaszczyźnie konstrukcyjnej - M47N to rozwinięcie silnika znanego z E46 320d LCI (150KM) a N47 to silnik zupełnie nowy, z fantastycznym rozwiązaniem, jakim jest rozrząd od strony skrzyni biegów/kabiny... :( Teraz z perspektywy czasu wolałbym starszą jednostkę - mniej problematyczna... (E46 z M47N przejeździłem 80kkm i nic a nic się z nim nie działo).

 

z tego co się kiedyś orientowałem to twoja spokojnie wytrzyma 400nm

Skrzynie w E87 pre-LCI to ZF 6HP19 z maksymalnym momentem obrotowym 400Nm. Wersje LCI (z silnikami N47) mają skrzynie ZF 6HP19TU z maksymalnym momentem obrotowym 450Nm - swoją drogą ciekawe jak wirusa wytrzymują 123dA, które w standardzie mają chyba 400 lub 410Nm.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg
Opublikowano
U mnie fabrycznie było 430 Nm.

 

a ile ps :?:

206

 

 

ee no to juz spoko jest :d

Bayerische Motoren Werke
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ale ja wam powiem co wam powiem po wymianie termostatu pali o 0,9 l mniej :D więc jeśli ktoś ma uszkodzony polecam wymianę :) czy ktoś z wasz czyścił już EGR i czy jest to możliwe czy tylko wymiana ?:>
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

Czyszczenie EGR oczywiście że do zrobienia, u mnie nie było tam za dużo syfu.

Większość problemów z EGR to zwalony zawór EGR (wygląda to jak pompka do akwarium) który steruje EGR, u mnie po wymianie na działający jakby minimalnie lepiej z dołu zaczęło jechać :D Albo to po wyczyszczeniu, w każdym razie w INPA błąd EGR zniknął. Warsztaty specjalizujące się w BMW kilka takich zaworków wymieniają na tydzień i mieli na stanie, więc nawet nie musiałem zamawiać. Koszt około 130zł wymiana 0zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jak czyscilem egr to od razu czyscilem ssacy,dolot, ic oraz dalem wszytskie nowe uszczelki :cool2:

A przy wymienie termostu chlodniczke spalin,tez warto przeczyscic :cool2:

Opublikowano
Egr Wyczyszczony chodniczka także przy wymianie termostaty pozostał na późniejszy czas kolektor ssący bo troszkę zapaćkany ale to wpierw muszę kupić jakiś płyn do tego i uszczelki ;)bo jak ściągałem egr-a i popatrzyłem do środka to trochę syfa było :)
Bayerische Motoren Werke
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
NO kolktor bedziesz mial bardzo zawalony,uszczelki polecam z rainza,a do czyszczenia na pocztaek nitro a pozniej z vavoline preparat do czyszczenia egr ,rowniez dobra robote robi preprat do czyszczenia przepustnic z gtechnic a jest o polowe tanszy :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.