Skocz do zawartości

E39 528 Przetwornica xenon przedlift


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie... padla mi chyba przetwornica xenonu (zarnik dziala na drugiej lampie), pozatym jedno z miejsc styku zarnika z zaplonnikiem jest nadpalone. Mam przedliftowy sprzet, przetwornice hella orgianly jeszcze data na nich jest nabita 05.98 wiec pewnie z faryki jeszcze, tych przetwornic strasznie malo jest na allegro, jak juz sa to 200zl najbidniej za uzywke ktora nie wiadomo ile poswieci,

 

czy ktos rozwiazywal ten problem, sa jakies zamienniki sensowne, a moze da sie przelozyc z polifta przetwornice, a moze oddac do naprawy? Pomozcie jak macie doswiadczenie z tym tematem, Pozdro!

Opublikowano

Sam miałem ten sam problem dwa tygodnie temu - poleciała mi prawa przetwornica. Zapłaciłem 200,- z przesyłką na Allegro. Osobiście nie polecam żadnego druciarstwa. Pytałem w różnych warsztatach, nikt tego nie robi za sensowne pieniądze. Nowe koszmarnie drogie. Żadne inne nie podejdą, nie bardzo jest miejsce żeby je zamocować. Mocowanie do żarnika też jest specyficzne. Poniżej linki do aukcji z przetwornicami takimi, jak są Ci potrzebne:

 

http://allegro.pl/bmw-e39-e-39-przetwornica-lamp-xsenon-i2883334698.html

 

Jest jeszcze kilka innych:

 

http://allegro.pl/przetwornica-xenon-bmw-5-e39-stary-model-i2877811328.html

http://allegro.pl/przetwornica-xenon-bmw-e39-mercedes-w210-i2879258570.html

 

Trochę roboty jest - trzeba wyciągnąć reflektor, odkręcić przetwornicę z ramką, ramkę od przetwornicy. Ale jaka satysfakcja jak świecą obydwa reflektory :8) . Niestety z każdą taką używaną częścią to jest loteria - może świecić długo, może się spalić. Najwyżej kupisz następny raz - tak to już jest. A czy to drogo? Bo ja wiem.

Opublikowano

spoko dzieki za odpowiedz, generalnie to juz to porozbieralem wszystko, zamienilem obie przetwornice zeby sie upewnic czy to napewno ona,

nawet ja rozebralem i wg mnie winny jest sam starter czyli ta czesc, ktora dotyka samego zarnika, przetwornica nie wykazuje sladow zurzycia, tylko starter, niestety samego nie mozna dokupic, co najwyzej sprobowac go naprawic...zobaczymy

 

najlepiej, ze moj kumpel ma przedlifrowe e39 i jedna przetwornice ma z polifta a druga oryginalna, patrzylem jak to wszystko dziala i wyglada na to, ze z polifta tez podejdzie, tylko trzeba zmienic sama gume ochronna na soczewke, oczywiscie trzeba kupic z mocowaniami do lampy a miejsce jest takie samo, mocowanie do zarnika nie odbywa sie poprzez 3 sruby torx tylko na zwykle przekrecenie,

 

idac jeszcze dalej wyczytalem, ze taka przetwornice do polifta mozna kupic za 150zl nowa - zamiennik dedykowana z japonskiej fabryki (nie chinskie gowno), wiec moze warto sie zainteresowac,

 

z uzywkami to jednak loteria, a jak widac 14-15 lat robi swoje, i powoli oryginaly beda umierac

Opublikowano
Adzio: ja mam nadal tą uszkodzoną przetwornicę , wszystko inne jest w niej całe i kompletne, jeżeli jest Ci potrzebna jakaś jej część to mogę Ci po prostu wysłać całość.
Opublikowano

krys: no wlasnie mam chrapke na to zeby troche dlubnac, a noz sie uda, kiedys liczniki w E34 wskrzeszalismy, moze z przetwornica tez sie uda :)

pio: bardzo fajnie by bylo, wysle adres na priwa

  • 2 lata później...
  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.