Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, sprawdzałem dzisiaj auto INPĄ pod kątem błedów itp. i zobaczyłem, że turbina dla wartości SOLL pokazuje ok 1 bar a dla IST 10 bar!!! Przy gwałtownym przyspieszaniu waroośći zmieniają się dla SOLL do 2,5 a dla IST 25 bar'ów. Raczej skłaniam się do tego że jest to jakiś błąd INPY ze pokazuje 10 razy więcej niż powinno być... Co sądzicie na ten temat?
Opublikowano
...zaqmiatał ... zbierać to by nie było czego :-)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Może źle się wyraziłem (skrót myślowy), chodziło mi o to że INPA podaje wartości w milibarach tj dla wartości SOLL ok. 1000 mBar dla IST ok. 10000 mBar. Ja to przerobiłem w 1 wątku na bary żeby łatwiej było czytać :). Podpiąłem dzisiaj auto pod innego kompa i wszystko w porządku widocznie mam gdzieś błąd w INPIE - inna INPA pokazuje mniej wiecej tyle IST co SOLL.
Opublikowano

Co do pytania wafeltom to mam wszystko ok oprócz

 

value start=3 expected=1

i na dole informacja "Some value have no standard data - May be there are problems"

Opublikowano
o to chodzi jak chcesz zeby gralo to trzeba zmienic to recznie w rejestrze. w inpa masz pdf pliki. wchodzisz do regedit i w pliku INPAFAQ.pdf na stronie 7 i 8 jest podana sciezka. zmieniasz wartosc tego wpisu na prawidlowa wtym wypadku z 3 na 1. ponownie obdsetup + dowlny klawisz. i wtedy odczytaj live data w inpa jak wczesniej i napisz czy to pomoglo.
Opublikowano
Ok, miałem jakiegoś niemieckiego FAQ. Ściągnąłem angielski i scieżka jest. Dzięki za pomoc dam znac czy pomogło jak sie podepne. Pozdro
Opublikowano
Nie masz za co przepraszać, po to jest to forum żeby rzucać nowe spojrzenia na problemy które dręczą nasze auta oraz ich użytkowników. Faktycznie problem złego wskazywania doładowania przez inpe jest niczym w porównaniu z moim głównym problemem z korektą wtrysku i bujaniem budy na wolnych. W każdym razie dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.