Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właśnie wymieniłem cieknący uszczelniacz przy przekładni. Wszystko złożyłem i sprawdzam i jest ok, ale ...

Jak odłączy wtyczkę od czujnika na głowicy przekładni i ponownie ją podepnę to znów mam wspomaganie, po ponownym wyłączeniu silnika i włączeniu znów nie mam i tak w koło.

 

 

Pytanie czy muszę podłączyć pod kompa i wykasować błąd czujnika bo po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu nie mam wspomagania?

Edytowane przez rolandV
Opublikowano

Po odpaleniu wszystko było ok, pokręciłem lewo prawo na maxa wiele razy. Dolałem płynu, wyłączyłem silnik. Po ponownym uruchomieniu nie było wspomagania. Znów opaliłem po jakimś czasie i znów było, cały czas. Złożyłem osłony dolne i znów nie było i tak w koło... Myślałem że czujnik, wtyczka ale nie bo nie pokazuje się żaden błąd.

Myślałem że może nie ten olej do wspomagania bo nalałem nie CHF jak jest napisane na zbiorniczku,a LHM od citroena ale wiem że są wymienne.

Opublikowano

Po podłączeniu do INPA wyskakuje błąd SZL A85F , ktoś kojarzy co to może być ?

 

SZL - Switch center, steering column SZL - Centrum Switch, kolumny kierownicy

 

ale czy to może oznaczać że trzeba skalibrować czujnik od nowa ?

Opublikowano
Można zamykać, błędy pokasowałem INPĄ i wszystko gra. Prawdo podobnie był problem z rozładowanym akumulatorem i się te błędy pojawiały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.