Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie czy silnik 525 N53 czyli na bezposrednim wtrysku czyli po 2007r tez jest taki bezawaryjny jak jego poprzednik N52 o tej samej mocy czyli 218? Tam jest tylko różnica w wtryskach ? Jest to prawda ze te n53 znacznie mniej pali od n52?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej .

 

Z tego co się orientuje silnik nie jest już tak bez awaryjny . Jest to 3.0 litrowa jednostka o oznaczeniu 525i 218km i 270 nm ta druga wartość podniesiona w stosunku co do poprzednika . Problemy o jakich słyszałem to pompa paliwa i wtryski . O ile na pompę nie mamy większego wpływu tyle wtryski pewnie złe paliwo pomagają im w żywotności . Na pocieszenie dodam ,ze problemy związane z tym silnikiem są wręcz śmieszne jeśli porównać go z dieslem .nie jest pewne , ze akurat Ciebie to trafi . duzo aut mialo poprawki w ramach gwarancji. auto przy umiejetnej jeździe potrafi dużo mniej spalić niż jego poprzednik , przy rozsądnej ale nie koniecznie 90km/h tj ok130-140 spokojnie zmiescisz się w 7.5 l co jest fenomenalnie wrecz wg mnie . A ponad 200 grubo tez rozbuja ;) wiadomo 5 to nie jest mały samochód więc rakiety nie ma się co spodziewać ale jest wystarczająco skuteczny . Kolega miał go w 325 coupe stad moje informacje . Przejechał nim 100 000 tys mil i jedyne co zrobił to pompę . Koszt 250 -300 f plus robocizna ...

Pozdro :wink:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Hej dziś dowiedziałem się , ze prócz pompy były robione cewki - co chyba i mnie czeka bo po 102000 tys zaczął się problem z wibracjami na zimnym ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.