Skocz do zawartości

kwasnyone

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwasnyone

  • Urodziny 17.04.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 99' e60 530d 04' e60 530i 09'
  • Lokalizacja
    Londyn

Osiągnięcia kwasnyone

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Zle Ci sie wydaje , porównaj sobie zdjecia na ori kołach i na 19" H&R sprężyny były założone , Ok 35mm niżej od serii .
  2. Witam kolego , Jak dla mnie wszystko jak nalezy . Podoba mi sie każda zmiana która zrobiłeś . W dodatku Twoje felgi chciałem sam kupić ! Identyczne . Gdybym nie znalazł swoich ori pewnie skusił bym sie na takie same i był bym pierwszy ;) nie przejmuj sie tym ,ze nie sa oryginalne . Wg mnie przy ostrożniej jeździe jak nie wpadniesz w jakaś przepaść powinno być ok . Jakies normy sa zachowane przy produkcji . Po za tym wyglądają swietnie i to jest najważniejsze . Po za forum mało kto Cię zapyta czy to oryginalne felgi ... :| życzę bezproblemowej jazdy :) Uważaj na klapki ! Mnie w 530d poprzednim sie urwały i był dramat ... Pozdrawiam
  3. Witam kolego , Ja juz troche nie w temacie bo u mnie odpukać nie ma na razie problemów . Ale u Ciebie chyba tylko wtryski do wymiany i powinno byc ok . W sumie nie wiele już Ci zostało . Na gwarancji będą próbować od najtańszych rzeczy zacząć - może sie uda . Czasem odma sprawia problemy ale to sporadycznie . Powodzenia
  4. Bidon Nie ma problemu :cool2: cieszę sie ,ze mogłem Ci pomoc . I tak kupisz to na co sie nastawiasz wiec ja nie mam zamiaru na sile nikogo przekonywać do diesla czy benzyny . Zgadzam sie z Randall w 100% . Mimo tego ,ze benzyna nie jest mistrzem bezawaryjnosci ryzyko koszta są o wiele mniejsze . Popatrz na forum był post o pomoc przy zakupie 635d i właśnie na dzień dobry dolny rozrzad do roboty . A właściciel bagatelizowal problemy i nie dał sobie powiedzieć . podobnie jak Ty miałem e39 30d pierwsze BMW i ja 22 lata , uwierz żadne kolejne nie było tak brutalnie traktowane a mimo wszystko nie miałem z nim problemów . Pózniej miałem 30d e60 w której to trwały sie klapki od kolektora(o którym było wspomniane pow) i na remont wydałem prawie 3 tys funtów . Dwa tłoki , zawory , nowy kolektor , turbo ... :duh: Wiec niestety zdarza sie . Nie zawsze ale jednak i boli bardziej . Diesel pali mniej to fakt pytanie czy te 2l to dla Ciebie dużo ? Z tego co widze w odpowiedziach tylko Ci którzy jeździli bądź maja 30l benzynę polecają ten silnik :wink: myśle ,ze powinieneś sie przejechać jednym i drugim wtedy podejmiesz decyzje . Ps mój błąd 630 ma 6.3 do 100 i 6.4 w automacie wiec odrobine lepiej niż napisałem :wink: ps2 co nie kupisz i tak będzie petarda wiec nie ma sie co martwić !
  5. Hej , Niestety tylko drobna jak sam piszesz średnie spalanie to różnica ok 0.5 l miasto/trasa/mieszane .przy takich wartościach to śmiech . Osiągi na pewno 650 ma lepsze ale czy pól sek do 100km/h to przepaść ? Może nie tak drobna jak w spalaniu ale wciąż nie za duża :wink: technologicznie nie wiem czym sie różni 645 od 650 wiec cieżko mi stwierdzić stopień różnicy. po danych wprost ze strony producenta mogę jednak wywnioskować , ze 645 a 650to jednak nie tak duże różnice jak piszesz .Przepaścią wg mnie jest różnica miedzy spalaniem 650 a 630 to raz a dwa technologia o której wspomnasz :wtryski hpi, pompa wysokiego ciśnienia nowej generacji , zmienne fazy rozrzadu ( tak vanosy były już od liftu e39 540 wiem ale obecne to zupełnie inna historia ) nox itp. Wyklejam linki ze wszystkimi silnikami 6er dla porównania ( bez M5) . 645- http://www.diebstahlradar.de/data/item_photos/71629/daten_645ci.pdf 630i/650i/635i - http://www.treffseiten.de/bmw/info/daten/daten_630i_650i_635d_coupe_09_09.pdf Tommy80 Ja kiedy kupowałem swój samochod miałem chwilowo dosyć diesli ze względu na ich awaryjnosci , jeżdżę glownie w mieście i 2 poprzednie diesle po prostu sie psuły przez niedogrzewanie . Kolejna rzecz to cena 530i jest tańsze od np 535d nie wyjezdze różnicy w zakupie w 3 lata nawet, zanim zmienię na inny. Pewnie podobnie jest z 6er . W linkach powyżej jest fajnie zestawione wszystko i mozna dokładnie porównać wszystkie dane . O ile w serii miedzy benzyna i dieslem nie ma znacznej różnicy o tyle możliwości programu robią z 635 na prawdę mocnego zawodnika i wciąż najbardziej ekonomicznego. Tylko nie wszyscy lubia czipowac auta (ja lubie :norty: )i w sumie tego mi brakuje w benzynie.Gdybym jeździł trasy pewnie chciał bym 635d ... Wybór pozostanie dla kolegi bidon . Powodzenia i pozdrawiam
  6. Witam ! Jako ,ze mam 530i właśnie z takim silnikiem i drugą 745i v8 postaram sie pomoc. Jeżeli chodzi o usterki viewtopic.php?f=73&t=207619 tam wszystko znajdziesz . motor 3l 272ps z czystym sumieniem moge Ci go polecić. Nie jest to rakieta ale pytanie co kto potrzebuje . 6.5s do 100km/h , 24 do 200km/h myśle ,ze nie ma tragedii . Wydaje mi sie ,ze jest to idealny kompromis miedzy osiągi/spalanie/koszty utrymania/awaryjnosc . 745i kultura pracy ,moc ,dźwięk silnika . Awaryjnosc - jedni chwala drudzy cierpią (usterki rurki od płynu chłodniczego ,uszczelniacze zaworow itd itp- Nie wiem jak sie ma to do 6/550i) Co do spalania u mnie : miasto (Londyn) jeżeli 530i spali 13-14l analogicznie 745i 19-21l , trasa spokojnie bez szarpania 140 km/h 530i 7.5 -8l 745 ok10-11 . Trasa szybko (200+) 530i 12-13 745i 17-19 jeżeli to zsumujesz 50/50 miasto trasa wyjdzie Ci mniejsze spalanie ok 5l w 3.0 l silniku i nie ma innej opcji . Chodzi mi o normalna dynamiczna jazdę a nie toczenie sie V8 żeby na sile mało palił bo chyba nie o to chodzi . A jak jedziesz auto pali i nie ma na to siły . Pytanie czy Tobie te +/- 5l robi różnice czy to dużo dla Ciebie czy mało ? Jeżeli nie - bierz 650i . Tylko nie ma sie co łudzić ,ze jest prawie tak samo oszczędny jak 3l bo tak nie jest i nie będzie . Po za tym od jego premiery w 2005 roku minęło już 8 lat wiec nie jest on już niestety nowoczesny . Nawet 3l o która pytasz ma już swoje lata ale technologia zastosowana w niej to zupełnie inna epoka jak w 4.8l który raz jeszcze powtórzę jest kozakiem ale swoje musi spalić . Wiem ,ze porownalem 745i z 530i ale nie sadze żeby były duże różnice miedzy 745 a650 wiec masz jako takie wyobrażenie i to co napisałem wiem z autopsji a nie od kolegi kolegi wiec powinno sie pokrywać z rzeczywistością w zależności od stylu jazdy . Pozdrawiam
  7. Witam ! Gratuluje Samochodu ! Tzn zazdroszczę silnika ;) szkoda ,ze tu w Anglii nie wychodziły z tym motorem . To jest jedyna rzecz której mi brakuje . Jeszcze manual - mniejsze ryzyko ew usterek . Ciekawe , ze na rynek angielski wypuszczali zamiast 535i - 540i V8 306 koni notabene tyle samo co Twój . Gdybym miał taki motor jak Ty nie myślał bym w najbliższym czasie o zmianie a tak korci . Mój 3l nie jest powolniakiem ale gdyby dołożyć mu bi turbo było by wspaniale :D swoją droga ciekawe czy mozna swapa zrobić ?! Życzę bezproblemowej jazdy , Pozdrawiam
  8. Hej ! Gratuluje jedynki . Dla mnie mody zdecydowanie na plus . Zwłaszcza jak większość czasu sam jeździsz . Ja musiał bym przynajmniej 2 fotele komfortowe z przodu wsadzić ;) auto musi pięknie pomykac . Elastyczność rewelacja . Choć 5.5 sprint trudno nie uznać za rewelacyjne !? Golf to nie jest zły samochod ale jak dla mnie zestawienie wszystkich +/- zdecydowanie na korzyść 123d . Silnik/moc/spalanie to niestety przepaść tym bardziej w przypadku Towich modow. Golf dsg na pewno lepsze ale czy to przepaść do automatu BMW ? Środek/ wygląd sprawa indywidualna . Generalnie Twoja koncepcja dla mnie bomba ! Byle nie sprawiał problemów . Miłego smigania po authobahn :) Pozdrawiam
  9. trasa katowice-londyn , w niemczech udalo sie zamknac licznk choc po obrotach widac ,ze jeszcze troche luzu bylo ;) http://obrazki.elektroda.pl/2699411600_1371508075_thumb.jpg
  10. Wiesz paliwo nie sprawi ,ze wtryski bedą nieśmiertelne . Faktem jest jednak to ,ze paliwo dobrej jakości w jakimś stopniu przedłuży ich żywotność ... To samo tyczy sie pompy . Coś w tym musi być skoro w uk zrobiłem 160000k na org wtryskach a kolega pisał wcześniej , ze jego wytrzymały 70 ...po za tym np. 160000k po autostradzie nieco różni sie od 70000k po mieście itp itd .mozemy tak wymyślać a wtryski i tak trzeba wymienić ;) Pozdrawiam
  11. Witam, Zgadzam sie z Tobą . Jakość paliwa na pewno ma duże znaczenie .w uk paliwo pewnie lepsze niż pl :/ Po za tym powinno sie tankować 98 . Ja staram sie co 3-4 raz v power wlewac. Może to przypadek ale umie pierwsze dwa wtryski posypały sie właśnie po tym jak zatankowalem za miastem na małej niefirmowej stacji . Z reguły tankuje na shelu. Pare tygodni temu wróciłem z pl i muszę powiedzieć ,ze na autostradzie auto spisuje sie doskonale . Fakt ,ze jest to wolnossaca jednostka i ma 3l a nie 5 czasem trzeba sie napocic z dieslami ale generalnie po 200km/h odpadają ;) u mnie licznikowe 260 zamyka przy trochę ponad 5 tys obrotów :)
  12. Swoją drogą widzę że problem wtryski/cewki/świece to całkiem powszechny problem w n53. I pompa wysokiego ciśnienia Niestety powszechny . Pisałem wcześniej w tym samym poście ,ze lepiej przy zakupie mieć od razu zapas kasy na ew wymianę tych części . Z drugiej strony u mnie ori świece cewki i wtryski wytrzymały 160000k ~ 100000tys mil . Wydaje mi się , ze jak na obecne standardy to i tak niezle . W n54 jest to samo plus 2 turbiny o dieslach nawet nie wspomnę . Myśle ,ze koszt Dpfu jest wyższy niż kpl wtryskow cewek i świec do naszych benzyn ;) Pozdrawiam
  13. Witam , Czujnik nowy , 100% ori . Tylko bez gwarancji. Znalazłem go na Allegro były chyba dwa . Po czym okazało się ,ze sprzedawca mieszka w uk ... Dogadalem się i podrzucił mi go do Londynu dlatego nie zastanawiałem się ani chwili . Co do Nox nie wiem jakie może wyrządzić szkody dodatkowe jak pisałem wcześniej mój mechanik powiedział ,ze nie powinien zrobić krzywdy ale na szczęście nie musiałem tego sprawdzać . Bardzo istotne jest żeby najpierw wymienić wtryski -przynajmniej te uszkodzone - o cewkach i świecach nawet nie wspomnę (chyba powinien to każdy zrobić po 100000k bo to nieduży koszt a eliminuje ilośc ew usterek !!! ) a pózniej wykasowac błędy i sprawdzić sensory Nox i lambdy. Pamiętajcie ,ze Nox zawsze wywali błąd jeżeli któryś z wtryskow jest uszkodzony .jazda z niesprawnymi wtryskami tez może mu namieszac . nox odpowiada za odpowiednia mieszankę paliwa żeby auto spełniało normy EURO ... Osobiście wolał bym wymienić pow rzeczy na nowe a sensor zaryzykować używke z gwarancja rozruchowa gdyby trzeba było ciąć koszty ... Pozdrawiam
  14. Witam, Ja u siebie tez zmieniłem Nox ale dopiero po zmianie kompletu : wtryski , cewki , świece . Dziwne jest dla mnie to ,ze sam Nox powoduje takie objawy u Ciebie ... Ja jeździłem ponad miesiąc z tym błędem ( po wymianie pow kompletu ) i nie było kompletnie żadnych problemów . Gdyby nie to , ze pokazał błąd komputer nawet bym o tym nie wiedział . Mój mechanik mówił mi , ze przez to samochod może wiecej palić ale oprócz tego nie powinno sie nic dziać . nox Sensor nowy znalazłem za £160 więc przebolałem to żeby mieć wszystko na tip top . Sama zmiana to 3 minuty przy odkreconej podłodze . Mi zrobili to przy okazji zmiany oleju w automacie za darmo . Pózniej pojechałem raz jeszcze pod komputer błąd wykasowany - nie powrócił . Wcześniej opisywalem problem drgania przy shamowaniu . Okazało sie ,ze rura wydechowa była poluzowana po dokreceniu jak ręka odjal . Nie chce tutaj podważać diagnozy ale wydaje mi sie to troche drogo 2500 jak za sam Nox :/ Ogólnie tez wydałem na ten silnik kupę pieniędzy ale wszystko zwróciło sie z nadmiarem na trasie( Londyn Katowice) . Ten motor idealnie sprawuje sie na autostradzie 260km/h i nieco ponad 5tys obrotów . Śmiało można latać z bardzo dużymi prędkościami i nie żyłowac samochodu :) Pozdrawiam
  15. Hej No to cena bardzo dobra jak za 4 kominy ! Możesz napisać jakieś namiary adres strony telefon ? Może byc na priv . Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.