Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie za bardzo wiedziałem gdzie ten temat załozyc, zeby bałaganu nie robic. Od jakiegos czasu chodzi mi po głowie taki pomysł, jako ze swoja bete posiadam juz którys rok, to jakos zpowszechniały mi juz jej osiagi i rozmyslam nad jakims wiekszym silnikiem. Najbardziej bym chciał v8 bo ten dzwiek jest poprostu piekny. I tu moje pytanie czy miał ktos z was stycznosc z takim zabiegiem? jak myslicie czy lepsze bedzie włozenie silnika 4,0 v8 z e34 czy moze pokusic sie o ten z e39 o wiekszej pojemnosci 4,4l ? Jak myslicie da sie go jakos dopasowac? Inna opcja to jakies delikatne turbo lub kompresor do obecnego silnika 2,5l ale tak na prawde to wolałbym wieksza pojemnosc niz piłowanie małego 2,5l zważywszy ze ma on juz swój przebieg i pewnie najpierw trzeba by było jakis remont zrobic. Czekam na jakies opinie. Pozdrawiam
Opublikowano
SWAP na widlasty silnik jest trudniejszy od rzędówki. Musisz się liczyć chociażby z dokładaniem drugiego serwa. Ale nie ma rzeczy niemożliwych, nie tak dawno ktoś tutaj brał się za SWAP z TDS na bodajże V12 :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przyznam ze nie bardzo wiem o co chodzi z tym dodatkowym serwem, podpowie mi ktos na czym to polega, bo jestem jeszcze ciemny w tym temacie....
Opublikowano
po prostu serwo nie znajduje się przy przegrodzie tylko obok lampy a co do V to znajomy w tamtą zimę włożył do e30 ;) napewno łapy, wydechy elektryka, cały napęd a nawet hamulce bo nie sztuką jest się rozpędzić ;) fizycznie silnik jest łatwiej wkomponowac bo jest krótszy ale z tego co wiem to żadne podsespoly nie wydadzą z r6 do v8. jeżeli się mylę to mnie poprawcie ;)
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano
Taki SWAP to na prawdę grubsza sprawa. Opłacalne to byłoby chyba tylko przy budowie jakiejś maszyny do ścigania, a przy cywilnym samochodzie lepiej zneleźć ori V8.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Moze i masz racje ze to powazna sprawa, ale dlatego własnie zadałem pytanie, co sadzicie o takim pomysle i liczyłem ze ktos mi cos podpowie konkretnego, ktos co sie na tym zna i przerabiał takie wyzwania, bo teorie to ja znam "tu sie wytnie, tu pospawa, tam sie troche naciagnie i bedziesz pan zadowoloooony :mad2: " i z gory dziekuje za takie podpowiedzi, oczekuje konkretów i tyle, a jesli sie nic nie dowiem to musze poszukac na innym polskim forum, bo niestety jezyków obcych nie znam :cry: , a wiem ze na tamtych forach, to napewno bym sie czegos wiecej dowiedział ...Mam czas,nie spieszy mi sie, bo zbieram kase a miedzy czasie zgłebiam temat, szukam czesci i kontaktów z róznymi osobami :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.