Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzis sie zarejestrowałem na tym forum i postanowiłem od razu skorzystac z jego dobrodziejstw :) Mam taki problem w zasadzie od poczatku posiadania swojej bmw czyli od jakis 7 lat. Chodzi o to ze bardzo szybko pada mi akumulator, w zasadzie po nocy mam problem zeby odpalic, i nie wazne czy zima czy latem... Podejrzewam ze gdzies ciagnie mi prad i dlatego tak sie dzieje. Moze ktos miał taki przypadek i mi podpowie gdzie szukac przyczyny? ja obstawiam centralny zamek, lub ori alarm choc nie działa, albo jeszcze cos innego.. Czekam na jakas podpowiedz panowie, bede wdzieczny.
Opublikowano
Witam. Dzis sie zarejestrowałem na tym forum i postanowiłem od razu skorzystac z jego dobrodziejstw :) Mam taki problem w zasadzie od poczatku posiadania swojej bmw czyli od jakis 7 lat. Chodzi o to ze bardzo szybko pada mi akumulator, w zasadzie po nocy mam problem zeby odpalic, i nie wazne czy zima czy latem... Podejrzewam ze gdzies ciagnie mi prad i dlatego tak sie dzieje. Moze ktos miał taki przypadek i mi podpowie gdzie szukac przyczyny? ja obstawiam centralny zamek, lub ori alarm choc nie działa, albo jeszcze cos innego.. Czekam na jakas podpowiedz panowie, bede wdzieczny.

 

Witam Kolego. Ja swego czasu pierwszym tematem jaki założyłem na tym forum był problem poboru prądu :twisted: ale do rzeczy... Musisz sprawdzać po kolei kable, które najbardziej są narażone na przetarcie (klapa tył, szyberdach oraz sprawdzić czy wilgoć nie dochodzi Ci do skrzynki z bezpiecznikami pod kanapa bo to dość częste zjawisko w e34).. Sprawdź czy stacyjka wyłącza się na noc (czy nie podświetla się) oraz czy zamek centralny nie próbuje się "domykać". Jeżeli to nie pomoże to zostaje lutowanie tzw. zimnych lutów w skrzynce z bezpiecznikami.. Ja od kilku miesięcy próbuje uporać się z elektryką i jestem blisko finish'u ! Do tego wszystkiego najlepiej wymienić będzie akumulator na NOWY i sprawdzić czy nie ma luzów na alternatorze. To byłyby główne i najbardziej możliwe miejsca do sprawdzenia "uciekającego prądu".. Musisz uzbroić się przede wszystkim w mnóstwo... CZASU I CIERPLIWOŚCI.. Bo jeżeli nie to może czekać Cię dość kosztowna wizyta u elektryka, mi powiedziano 1500zł wstępnie po opisaniu problemu.. Wolę sam do tego dojść i Tobie też tak radzę i życzę szczerze powodzenia. Pisz Kolego w razie problemów na priv lub tutaj. Pozdrawiam Maniaka :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
Zacznijmy od tego ile lat ma aku? i czy ma więcej wody w sobie czy kwasu...

Za takie podpowiedzi z góry dziekuje, az taki ciemny nie jestem a akumulator mam NOWY!!!

Opublikowano
Dzieki kolego e34 bawaria. Kable sa ok, wilgoci nie mam, stacyjka nowa działa prawidłowo,wszystko rozłacza, Akumulator nowya i tak po nocy ledwo kreci, za to własnie centralny szwankuje, a w zasadzie wogóle raz zamyka a czesciej nie zamyka wiec to moze byc to :cool2:, co do alternatora, to nie sprawdzałem czy ma luzy, ale ładowanie ma naprawde dobre, nawet jak włącze wszystko co mozliwe to na biegu jałowym mam przepisowe 14,4V. Pytanie co mam zrobic z tym centralnym? wywalic w cholere czy jakos po kolei kazde dzwi sprawdzac, co bys polecał zrobic? Ps, a o co chodzi z tym lutowaniem w skrzynce?
Opublikowano
'wiesz co... ja miałem taki problem z tym centralnym, że próbował mi się "domykać".. Problem był w prawych przednich drzwiach.. Niestety w tym nie mogę Ci pomóc mimo szczerych chęci bo u siebie sam odłączyłem centralny :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.