Skocz do zawartości

bmw e39 530d rocznik 1999


ramzes023

Rekomendowane odpowiedzi

Aha i nie uzywajcie okreslenia n75, bo jest to bledne okreslenie, boa juz miales zwrócona uwage i wciaz powtarzasz

 

 

 

 

jak powtarzam? skoro post wyzej wszystko juz wyjasnione a poza tym nie jestem jedyny na tych forach ktoremu myla sie te solenoidy, przetworniki cisnienia, konwertery i n75 .... pozatym na innym temcie jak zwrociles mi uwage to poprosilem o sprostowanie i nie napisales nic a jak ktos zrobil to za Ciebie pisząc ze przy turbo jest n75 to takze tego nie wyprostowales wiec zasugerowalem sie ze tym ze przy tUrbo jednak jest n75 co okazalo sie mylne i wyszlo na jaw w tym temacie, no i znowu zwracasz mi uwage.... juz wiem juz wiem juz wiem ze to jest PRZETWORNIK CISNIENIA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich

Mam poważny problem z bmw e39 530d pisałem na początku postu, o usterce na jaką cierpi moje BMW dla przypomnienia miałem za niskie ciśnienie paliwa raill pressure na rozgrzanym spadało mi do 266 barów ale gdy odpalałem auto na zimnym miałem max raill pressure 320 barów następnie gdy silnik się rozgrzał spadało do 266barów.

pompa progowa nowa orginalna i wskazuje mi 3,7 bara ale po dodaniu gazu spadało do 2,8 bara.

Na forum był poruszony temat tego ogranicznika ciśnienia faktycznie i u mnie po zaciśnięciu tego przewodu ciśnienie na progowej wzrastało do 4,2 bara,

Więc wymieniłem ten ogranicznik ciśnienia co prawda kupiłem używkę, ale teraz gdy odpalam auto na zimnym ciśnienie pompy progowej wynosi 3,8 bara przy dodawaniu gazu spada do 3,3 bara. Ale dziwną rzecz zauważyłem przy parametrze rail pressure teraz na zimnym jak odpalę cisnienie rail pressure mam 380 barów i ten parametr nie jest stały raz wskazuje 380bar następnie 330 bar i tak do momentu rozgrzania silnika, ba jak silnik jest już rozgrzany to stabilizuje się i mam 296 bar.

Oraz jak silnik jest rozgrzany ciśnienie pompy progowej spada do 3,75bar.

Sprawdzałem wtryski, nie ma żadnych wycieków sprawdzałem kolerację wtrysków na rozgrzanym silniku wszystkie wartości nie przekraczały 1,

Teraz nie wiem już czy to wina regulatora ciśnienia, czy czujnik na szynie

ciekawy jestem czy ktoś z was też ma lub miał podobny przypadek, auto oczywiście cierpi na brak mocy ):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.