Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu posiadam BMW e46 2.0i 2x vanos.

Od jakiegoś czasu mało nim jeżdżę wiec stoi w garażu.

I ty właśnie zaczyna się mój problem od jakiegoś tygodnia (7-9dni) zacząłem je odpalać dzień w dzień aby silnik pochodził trochę rozgrzał się dałem mu troszkę w gaz do 5 tysięcy i zaczął dziwnie pracować poszarpywać itp wyłączyłem go i znów odpaliłem było OK lecz kiedy sprawdziłem podłogę w garażu mailem 2 plam-oleju.

Naprawdę nie wiem co robić poziom oleju na bagnecie jest cały czas niżej maxa.

i czy to możliwe ze kiedy wczoraj odpowietrzałem układ wspomagania (trochę wyciekło) to może kapać do dziś >??

silnik od góry jest raczej suchutki.

I kolejne pytanie jeśli to olej ze wspomagania (na co liczę)to co mogło spowodować poszarpywanie silnika?

 

PS od tygodnia tez kapie mi woda z wydechu lecz sadze ze to normalne.

 

Z góry dziękuje

Opublikowano
ok sprawdzę to dodam ze olej cieknie tylko na odpalonym silniku dziś zmieniłem uszczelkę filtra oleju lecz nie pomogło wiec wezmę się chyba za to
Opublikowano
Jeszcze jedno mam tez dziwny dźwięk jeśli auto troche pochodzi kiedy je gaszę mam takie jakby gwizdanie czajnika taki coraz niższy aż jest puf i koniec
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To tak zmieniłem uszczelkę podstawy filtra oleju i nic olej dalej kapie choć nic mi nie ubywa z bagnetu po sprawdzeniu plybu wspomagania [BAD] mam juz mniej niz minimum...... ;/ wyciek jest pod autem co może przeciekać jakiś waż ? >??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.