Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam w mojej e 30 ,1.6 m40- gaz, dziwnie zachowuje sie ogrzewanie tzn przy obrotach rzedu 2,5tys i wiecaj z nawiweu dmucha przyjemne goraco a na biegu jalowym po doslkwnie kilku sekundach po zejsciu z obrotow, z nawiewu leci letnie ledwo cieple . termostat nowy , nagrzewnica nowa zawor przy nagrzewnicy wyglada na sprawny(przelot na 100%) , auto absolutnie nie grzeje sie , temperatura silnika wg wskaznika na desce w nornie. zastanawiam sie nad kontrola pompy wody ale moze starzy wyjadacze maja wiedze o jakims tajemnym sposobie odpowietrzenia ??? dodam ze odpowietrznik w obudowie termostatu jest nie do ruszenia i odpowietrzalem przewodem . czy ktos z was panowie mal juz taki problem? wiem ze w niektorych modelach wystepuje jakas dodatkowa pompa wody ? . przyznam sie szczerze ze koncza mi sie pomysly
Opublikowano
słabe ciśnienie na wężach, lub za mało płynu, lub ktoś inteligentnie podpinał instalacje gazową i źle podpiął węże :) zobacz czy na jałowcu wąż idący do nagrzewnicy jest ciepły, czy zimny.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
tez tak sobie mysle i tu problem - nie wiem ktory waz gdzie w np mercedesie 124 przeplyw przez nagrzewnice jedt dlawiony juz za nia i u mnie jest podobnie w bmw tzn waz zasilajacy nagrzewnice wchodzi na kruciec bezposredni a powrot jest podpiety pod ten kruciec z elektrozaworem - jak mi wystarczy dzis czasu to podepne odwrotnie a przedtem przejade sie na pb i zacisne weze od parownika lpg - plynu mam dosc w wyrownawczym ponad norme nawet . myslalem ze moze przez gaz i polaczenie z parownikiem jest problem z odpowietrzeniem ale nie plyn jest w kazdym z przewodow - normalnie czarna magia.... dam znac jak postepy a jakby ktos mial jeszcze jakis pomysl niech pisze nawet najbardziej nieprawdzpodobna przyczyna zostanie przezemnie sprawdzona
Opublikowano
powalczylem troszke z bmw - i ten nie chce sie poddac- nie moge go do konca okielznac ale chyba znalazlem- po pierwsze ten co zakladal gaz powinien zmienic zawod lub nie podejomwac wyzwan technicznych wbil sie w dziwnym miejscu w przewody do nagrzewnicy i porobil dokladki przewodow z czegos innego i zalozenie przewodow odwrotnie niz bylo do tej pory wymagalo ginmastyki ale udalo sie i .... jest odrobine lepiej teraz wystarczy juz ok 1500-1600 obr/min i jest cieplo natomiast mam wrazenie ze przedtem max temp z wylotu byla wyzsza ale moze sie myle ponadto mam do was prosbe czy ktos z was jest mi w stanie przeslac zdjecie ktore obejmie przednia grodz i tyl silnika z lewej strony tak abym mogl zobaczyc jak poprowadzone i jak wyprofilowane sa przewody do nagrzewnicy w m 40 - ewentualnie gdyby ktos byl z 3 city chetnie podjade i zobacze jak daleko rekodzielo w mojej becie odbiega od oryginalu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.