Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Być może ktoś się spotkał z podobnym problemem, otóż pojawia się nieregularna praca silnika. Zarówno z rana jak jest zimny jak również przy rtozgrzanym silniku np po przejechaniu 200km. Objawia się to tym że auto szarpie i to nawet przy wyprzedzaniu kiedy obroty są powyżej 5000 obrotów. Dodam, że nie ma znaczenia czy to jest LPG czy benzyna. Ma ktoś pomysł co może być powodem? Niedawno wymieniłem regulator napięcia i olej w skrzyni (automat) plus mechanik ustawił przerwę na świecacvh jednak nie były wymienione. Licze na pomoc.
Opublikowano
Sprawdzone i potwierdzone. Dwie świece padły reszta pozostawia wiele do życzenia. Fajki to już historia na film dla ludzi o mocnych nerwach. Nie dość że podpalone to jeszcze poizoloiwane taśmą. Poprzedni właściciel miał ułańska fantazję. Dziękuję wszystkim za pomoc
Opublikowano
Jak ktoś izolował fajki i były świece w stanie agonalnym to te cewki na 100% są jeszcze oryginalne i zaczną tak czy inaczej w końcu padać. Wymiana cewek jest droga, ale odwdzięcza się niższym spalaniem. u mnie było to na poziomie 1,5l i to było sprawdzone na kilkunastu tankowaniach robiąc tą samą trasę
Opublikowano
No drogie lecz kupując komplet można dobrze zaoszczędzić w focie. Jedna cewka 254zł. bodajże, a ja za komplet płaciłem 1600zł. Więc sztuka wychodzi po 200zł.
Opublikowano

Wymienione świece i fajki. Do tego w komplecie filtry benzyny i gazu i w końcu z leniwej habety zrobił się w miarę narowisty rumak :D

Do tego wszystkiego spadł śnieg więc radość z jazdy - bezcenna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.