Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Niestety nadszedł czas regeneracji maglownicy, serwis, który będzie to robił kazał mi się dowiedzieć czy moja maglownica jest wyposażona w czujniki kąta skrętu (serwotronik). Serwis chce się upewnić czy mają taką samą maglownice na miejscu na wypadek gdyby nie mogli zregenerować mojej.

 

Moje pytanie do Was koledzy: Jak mogę to sprawdzić ? Czy wystarczy to "odczytać" po danych auta czy wystarczy podnieść maskę i zerknąć? Jeśli tak to, w którym miejscu będzie ten serwotronik.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i jestem już po regeneracji maglownicy. Moje odczucia co do poprawy komfortu jazdy są mieszane bo:

 

- kierownica nadal chodzi ciężko, ale i tak jest już lepiej niż przed regeneracją, auto prowadziło lepiej i już tak "nie myszkuje" po ulicy i ręce mniej bolą od kierowania :D

- kierownica odkręca się powiedzmy tak w 80% po skręcie w lewo czy w prawo, aby się całkowicie wyprostowała trzeba jej trochę pomóc. Mam wrażenie jakby brakowało jej siły na pełne wyprostowanie kół.

 

W serwisie powiedziano mi, że tak może się dziać na początku aż maglownica się dotrze po przejechaniu ok.1000km.-Nie wiem czy mam w to wierzyć ale jakby co jest gwarancja i jak się nie poprawi to będę ich "atakował"

 

Po tej regeneracji całkowicie znikły wszystkie luzy w układzie kierowniczym tzn. nic nic nie stuka, nie puka na postoju jak kręcę kierownicą czy podjeżdżam pod niewielki krawężnik.

 

Zastanawiam się czy ten opór może wynikać z za mocno dokręconej śruby regulującej luzy. Jak się ją za mocno dokręci podczas regeneracji to można przyblokować listwę i efekt jest taki, że kierownica nie będzie odbijać.

Druga kwestia to pompa wspomagania- była sprawdzana jakiś czas temu i trzyma ciśnienie. Testowałem ją też domowym sposobem tzn. na postoju na wolnych obrotach i na większych kręciłem kierownicą i opór był taki sam bez różnicy.

 

 

Powiedzcie mi koledzy czy spotkaliście się z czymś podobnym albo czy macie jakieś porady co z tym zrobić?

 

Pozdrawiam.

.

Opublikowano
"Zastanawiam się czy ten opór może wynikać z za mocno dokręconej śruby regulującej luzy. Jak się ją za mocno dokręci podczas regeneracji to można przyblokować listwę i efekt jest taki, że kierownica nie będzie odbijać." Mam ten sam problem, zobaczę może jutro tą śrubę i Ci powiem czy u mnie coś to dało.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Dzięki za odpowiedz. Czekam na wynik :D Jak u Ciebie to pomoże to też u siebie tą śrubę minimalnie odkręcę.
Opublikowano
Będę majstrował w najbliższy weekend mam nadzieje, że to jest właśnie ta śruba jest przyczyną nie odbijania kierownicy. Powiedz mi kolego jeszcze, którą śrubę trzeba kręcić? bo z tego co się orientuje to tam przy maglu a dokładniej przy "ślimaku" są dwie śruby jedna od spodu druga z boku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.