Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem otoz niedawno nabylem ten samochod i zauwazylem ze auto kopci jak sie cisnie ostro i turbo wlqacza sie od 2,5-3k obrotow to na pewno nie jest normalne, mechanik podlaczajac pod komputer stwierdzil ze to przeplywomierz poniewaz gdy usunal bledy auto bralo od 1,8k obrotow ale pozniej bledy znow wskoczylo i wrocilo do normy. Moje pytanie brzmi czy to na pewno przeplywomierz? Jesli to przeplywomierz to czy brac oryginalny czy jest jakis dobry zamiennik ? I jak to wyglada cenowo ?

Z gory dzieki za pomoc

Opublikowano
ok dzieki wiec niech wymienia na ten co podeslales :mrgreen: tylko czy kopcenie moze byc tez od przeplywomierza?
Opublikowano
ok dzieki wiec niech wymienia na ten co podeslales :mrgreen: tylko czy kopcenie moze byc tez od przeplywomierza?

 

moze nie musi, niesprawny EGR, niesprawne wtrystki, niesprawna pompka wysokiego cisnienia, niewydolna turbawka i tak dalel....

Oszczedz sobie tych pieniedzy i bo wyzucisz je w bloto! Zrob disem air mass system test.

Przyda sie takze i mi do porownania wartosci. A i tobie na pewno pomoge na ile sie da!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.