Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam i nie mogę znaleźć - czy po wycięciu DFP zmieniamy olej na inny z innymi parametrami, czy nie ma to znaczenia?

Nie wiem czy czasami nie powinien być to olej do aut bez DFP?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie zmieniasz, cały czas musi to być LL-04 ze względu na nowocześniejszy katalizator.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?
Opublikowano
Panowie olej nie kosztuje dużo i nie zmieniamy go raz na dwa dni ja bym nie zmieniał oleju na słabszy tylko z powodu pozbycia się DPF-a tylko tak jak pisze guzior2 aby dalej wlewać LL-04
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?

 

Tak, dowiedziałem się że popiół siarczanowy, siarka i fosfor które są w większych ilościach przy LL-98 i LL-01 zanieczyszczają nowoczesne katalizatory dlatego powinien być LL-04.

 

Ps. Możesz podać linka gdzie proponowałem ll-01 bo nie mogę skojarzyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?

 

Tak, dowiedziałem się że popiół siarczanowy, siarka i fosfor które są w większych ilościach przy LL-98 i LL-01 zanieczyszczają nowoczesne katalizatory dlatego powinien być LL-04.

 

Ps. Możesz podać linka gdzie proponowałem ll-01 bo nie mogę skojarzyć.

Proponowałeś (ja również )LL-01 w samochodach nieposiadających DPF-a w których były katalizatory - z tond moje może zbyt pochopne skojarzenie :wink:. Nie wiedziałem wcześniej o różnicach ( wrażliwości na zapychanie )bo chyba o to chodzi , katalizatorów w autach z normami LL01 a LL04 .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponowałeś (ja również )LL-01 w samochodach nieposiadających DPF-a w których były katalizatory - z tond moje może zbyt pochopne skojarzenie :wink:. Nie wiedziałem wcześniej o różnicach ( wrażliwości na zapychanie )bo chyba o to chodzi , katalizatorów w autach z normami LL01 a LL04 .

 

Dokładnie jest tak że LL-01 możemy stosować w modelach które spełniają normy Eu 3 lub starsze, natomiast jeśli samochód spełnia już Eu 4 i nowsze to tylko LL-04. Po wycięciu DPF-a nasz model nadal mieści się w normach Eu 4 bo główną funkcję ochronną spełnia katalizator + kilka innych elementów jak np. wtryskiwacze 3 generacji (Piezoelektryczne)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.