Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dokładnie miesiąc temu wyminiłem głowice i uszczelke.Nie oszczędzałem na niczym wszystko zrobione na orginałach bmw.Druga głowica była sprawdzona na szczelnoćś.Do tego okazało sie że w starej był wypalny zawór wydechowy co rozwiązało tym samym problemy z pracą na wolnych obrotach.Wszystko wyglądało ok.Samochód robi raczej krótkie odcinki.ale wczoraj zrobiłem ok.150 km.Po powrocie sprawdzilem bagnet,okazło sie że na odwrotej stronie było minimalnie białego nalotu.Korek był czysty.Po ostygnięciu sprawdziłem ilośc płynu i wydaje mi sie że jest minimalnie mniej gdzieś z 1 cm może mniej od stanu sprzed tygodnia(samochod zrobił jakieś 250-300).Co wy sądzicie o tym.Czy znów głowica?Być może jestem przewrazliwiony.czekam na opinie

Opublikowano
Miejmy nadzieje ze jest tak jak Mówisz.Pojeżdze jeszcze troche i zobacze jaki stan płynu,jesli bedzie ubywać to poszukam jakiegoś drobnego wycieku,jesli nei to trzeba będzie robić powtorke z przed miesiąca :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.