Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam serdecznie jestem nowy na forum i znalazłem tutaj wiele przydatnych rzeczy więc postanowiłem się zalogować i zapytać oraz poprosić o jakieś rady . Mianowicie moja bunia czasami dziwnie się zachowuje tzn po dojechaniu np do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła zdarza się że zgaśnie a później dosyć długo "kręci" rozrusznikiem aby odpalić po odpaleniu i puszczeniu gazu obroty spadają do 0 zapala się kontrolka ładowania a gdy wcisnę gaz obroty rosną i jest ok może ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać ?? może to wina np wieszającej się przepławki?? Proszę o pomoc z góry dzięki pozdrawiam Krzysiek
Opublikowano

Może filtry już dostały troszke w tyłek i nie dają jak powinny ;)

Najlepszym wyjściem - podjechac do gazika żeby wyregulował Ci wolne obroty ;)

Ja tak uczyniłem i póki co jest idealnie ;D

 

Pozdro ;)

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano
jeżeli chodzi o filtry to pierwsze one zostały wymienione tak więc masz rację Chudy992 podjadę na czasie do dobrego gazownika i może ustąpi wielkie dzięki za pomoc jeśli jeszcze ktoś ma jakiś wariant to jestem otwarty na propozycje :)
Opublikowano

Tak jak mówiłem ;)

Ja mam niby 2.0 ale identyczne objawy były.. Dojeżdżając do krzyżówki albo do zakrętu( nie hamuje silnikiem z racji podcisnienia i zżerającego oleju ;p ) potrafił mi zgasnąc albo obroty na 100 i ledwo co dawał rade. Wyregulował mi obroty na wolnych i szczerze to w jałowym lepiej na LPG pracuje niż na Pb ;p

 

Mam nadzieję że pomogłem

 

Pozdrawiam i życzę szybkiego wyjaśnienia ;D

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano
byłem u gazownika i doradził mi przerobienie układu chłodzenia miksera. po zmianie przewodów na większe sprawa wygląda na zakończona, ale zobaczymy jak dłużej pojeżdżę .
Opublikowano (edytowane)

proponuje

1. regulacja listwy

2. auto kalibracja

3.prawidlowe ustawienie mapy w lpg i

i jak u mnie w kme lekkie podniesienie o 2-3 punktu p1

a opuszczenie3 i wydluzenie p2

jeszcze raz mowie zle ustawione punkty na biegu jalowym

Edytowane przez jedynakk
jedynakk
Opublikowano
sekwencja ma to do siebie ze po pierwsze trzerba zrobic autokalibracje a puzniej zebrac mape bezyny i gazu pozniej tzw dostrajnanie ukladu lpg i jak u mnie w diego g3 ustawic trzeba punkty p1i p2 u mnie P1 ODPOWIADA ZA NISKIE OBR P2 ZA WYSOKIE
jedynakk
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ok dzięki wszystkim za pomoc tak zrobiłem tak jak doradzaliście mapę i regulację wcześniej jednak musiałem poświęcić jeden wieczór i przerobić chłodzenie parownika gdyż ja miałem założoną redukcję z fi 16 na 5 więc nie wydalała a teraz jest zrobione na ti top i ładnie pracuje. Więc dzięki za wszystkie porady:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.