Skocz do zawartości

E34 525tds zapowietrza się i wraca paliwo/problem rozwiązany


kuba992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników TDS-ów :D jestem nowy na forum i właśnie zaczyna się moja przygoda z BMW. Więc do rzeczy jestem szczęśliwym posiadaczem TDS-a i ostatnio w trakcie jazdy zgasł strasznie mnie to zdziwiło więc zaczynam zapalać a tu nic kręci strasznie długo w końcu odpalił i szybko wróciłem do domu okazało się że w wężyku między filtrem paliwa a pompą wtryskową znajduje się dużo powietrza więc zaniepokoiło mnie to mój ojciec jest mechanikiem samochodowym więc poprosiłem go żeby zerknął na to swoim fachowym okiem i powiedział że najprawdopodobniej puściła pompa wtryskowa więc załamałem się bo wiem jaki to koszt. Przejrzałem bardzo dużo tematów na tym forum i jednak okazało się że w baku znajduje się pompa paliwa w między czasie 4 mechaników sprawdzało o co w tym chodzi że nie chce jechać ciężko pali i wraca paliwo po zgaszeniu każdy zapierał się że w tym samochodzie nie ma pompy paliwa , jednak postanowiłem to sprawdzić wyciągnąłem ją z baku okazało się że sitko jest strasznie brudne nie ma nawet prześwitu przez nie więc kupiłem w sklepie RK NIEDZIAŁEK drugie sitko i podpiąłem pompę paliwa na krótko brzdęknęła więc zamieniałem cały czas plus z minusem w końcu ruszyła wsadziłem ją w bańkę z benzyną przepompowała trochę tej benzyny i okazało się że wypłynęło dużo syfu co mnie zszokowało że w ogóle nie spaliła się ta pompa poskładałem wszystko do kupy samochód zapalił za jakimś 4 razem i pochodził na wolnych obrotach przegonił całe powietrze z układu paliwowego i teraz jest jak ręką odjął ładnie pali jak zimny czy ciepły nie słabnie podczas jazdy nie zapowietrza się i paliwo przestało wracać. Mam nadzieje że komuś się przyda ta informacja gdyby miał problem z TDS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja miałem taki sam problem z cofającym się paliwem .I nie dotyczył pompki paliwa w zbiorniku ani też syfu w zbiorniku . Kupiłem zaworek zamontowałem go na przewodzie paliwowym między filtrem a zbiornikiem i lipa namęczyłem się tylko , zaworek miał tak mocną sprężynkę ,że pompa w zbiorniku nie miała siły podać paliwo na filtr.Wkurzyłem się i wyrzuciłem zaworek wraz z filtrem pal. i jego mocowaniem, podgrzewaczem i innymi bajerami.kupiłem filtr paliwa nie wkręcany tylko z rurkami.Zalałem do niego paliwo strzykawką ,Założyłem przewody paliwowe ,zcisnołem zaciskami i problem zniknął jak zły czar .Obejrzałem zdjęty ....okazało się że nieszczelność ma zbyt dużo możliwości pojawienia się na tym aluminiowym elemencie do którego przykręca się filtr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.