Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zażyłem ostatnio(pęknięcie), że w moim samochodzie była spawana lewa podłużnica, tuż przy przednim pasie. Do tego zaczęło zciągać auto na lewo, pojechałem na zbieżność, PAn powiedział że coś jes nie tak z kątami.Domyślam się że to wina owej podłużnicy, jak myślicie co z tym zrobić i czy ktoś to zrobi, podobo są magicy, potrzebuje namiary do kogoś w okolicach Warzszawy.
WANTED
Opublikowano
No cóż pozostaje tylko znaleźć dobry warsztat blacharski (nie koniecznie serwis BMW), jeżeli zamierzasz normalnie funkcjonować tym samochodem po drogach to zalecam dokładny pomiar płyty podłogowej (nie musi być to wyspecjalizowany warsztat wyposażony w najlepsze do tego typu napraw urządzenia) następnie umieszczenie samochodu na ramie blacharskiej co pozwoli na dokładne zgranie punktów bazowych pojazdu no i położenie spoiwa wzmacniającego w najbardziej newralgiczne miejsca konstrukcji płyty podłogowej . Proponowałbym jeszcze założenie rozpórki to z pewnością usztywni podłużnice :lol:
Opublikowano

dzięki zz podpowiedź, domyślam się, że tan naprawa to niezły wydatek zastanawiam się czy to się opłaca w przypadku mojego Bmw

JEŻELI KTOŚ MOŻE POLECIĆ DOBREGO BLACHARZA W OKOLICY WARSZAWY TO BĘDĘ WDZIĘCZNY

WANTED
Opublikowano
JEŻELI KTOŚ MOŻE POLECIĆ DOBREGO BLACHARZA W OKOLICY WARSZAWY TO BĘDĘ WDZIĘCZNY

 

Moze sprobuj w Polecanych Warsztatach...

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.