Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od miesiąca jestem posiadaczem e39 532i automat, jak na razie auto sprawuje się świetnie za wyjątkiem dwóch spraw mianowicie:

jak dodaje gazu zaraz na początku słyszę dziwny świst, gwizd dzwięk tak jakby piszczały klocki, jak wcisnę gaz bardziej albo odpuszczenie gazu świst/gwizd zanika i tak w kółko dzieje się to tylko w jednym zakresie wciśniętego gazu, podczas jazdy i na postoju. Druga sprawa dotyczy kasowania inspekcji olejowej, próbowałem metodą zwarcia pinów 7 i 19 oraz 7 i masa niestety zabieg nie pomaga uwzględniając zamknięte drzwi i czas powyżej 10s, podłączałem probówkę/żarówkę nic nie świeci.

Proszę o wyrozumiałość jestem tu nowy, serdecznie dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Naga prawda - jedź na komputer.

Jakakolwiek diagnostyka E39 bez komputera to zwykle koszty niepotrzebnych części i dalsze koszty wynikające z braku wymiany tych właściwych. Przejrzą samochód, inspekcję wykasują, a i może znajdą przyczynę piszczenia.

Zacznij od tego.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Świst to prawdopodobnie nie wymieniona długo odma. Miałem to samo u siebie. Jeżeli jej nie wymieniałeś to i tak ją musisz wymienić. Chyba, że chcesz chodzić później zły słuchać nie rozgarniętych mechaników, że to gdzieś między silnikiem, a skrzynią :duh:

Co do kasowania inspekcji to proszę bardzo (Mi na początku też nie wychodziło, choć teraz robię to inpą):

 

Lampka kontrolna wymiany oleju

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna inspekcji

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

5. Odczekać 20 sekund

6. Włączyć zapłon

7. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy

8. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

9. Wyłączyć zapłon

Opublikowano

bardzo dobry motor, tylko uważaj na pompę wody. Mogą być wycieki i możesz zajechać motor. Nowa pompa w ASO ok. 350 zł

Pozdr.

Opublikowano

Dziękuje za pomoc, odmy nie wymieniałem ale się tym zainteresuje a co do kasowania zakupiłem kabelek wiec ogarnę temat przez interfejs.

Rozumiem że jak pompa wody będzie siadać zauważę wzrost temperatury wody ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.