Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Silnik 2.0 benzyna wyskoczyl bald na tablicy. Komputer wskazuje blad numer p1050 i p 1062 . Help!

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
To jakis ogolny komputer...hm

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano

P1050 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego

P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiągnięte

 

za http://docs7.chomikuj.pl/431057422,PL,0,0,BMW-kody_bledow.rtf - wygląda na vanosa ale lepiej będzie z INPY lub DISa przeczytac jak radzi kamil652

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
a czy to moze byc cewka ? bledy pokazują na 1 rząd to czy przypadkiem nie jest jakis sterownik ( zawór ) ? co radzicie ? zamówic cewkę pierw?

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
a kolega z forum ma jakis serwis?

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
okazal sie wadliwy valvetronic . koszt z robocizna 1800 zl pozdrawiam

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
a nie wiem . mechanik robil . Ale chyba ten servomotor

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

  • 3 lata później...
Opublikowano

chciałbym odświeżyć temat

w moim 320i (150km) pokazaly mi sie te same błędy p1050 p1062 i auto praktycznie nie przyśpiesza

od czego zacząć naprawę i czy można z tym jeździc po skasowaniu blędow auto wróciło do normalności ale nie chciałbym pogorszyć sprawy jeżdząc dalej

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

bmw e46 316i 1.8 115 km 2005

 

około miesiąc temu pojawił mi się problem z utratą mocy i trybem awaryjnym, po zczytaniu błędów wyszło że:

 

2A67 i 2A6B

 

pojechalem do nieautoryzowanego serwisu BMW i wymieniono mi servomotor na valvetronicu koszt naprawy wyniósł 1650 zł wczoraj odebrałem samochód i wszystko grało do dziś :

 

wyskoczyły 2 błędy:

P1050 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego

P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiągnięte

 

sprawa wygląda następująco auto po przejechaniu krótkiego dystansu ok 5-10 km - po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapala się kontrolka EML auto słabnie i przechodzi w tryb awaryjny bardzo powoli wchodzi na obroty i bardzo powoli się rozpędza. czy ktos ma jakis pomysł na tą usterkę?

 

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest już jakiś trop na wtykach do czujników walka rozrzadu w tych kostkach widać olej po czyszczeniu i skasowania nie pojawia się ale po ponownej jeździe po nieokreślonym czasie znów blad się pojawia po zajrzeniu do kostek znów olej ponowne czyzczenie kasacja błędu i znów do następnego razu.
Opublikowano
Naprawione. Mechanik wskazał na silniczek valvetronica bo nie dało się go zaadaptować po ściągnięciu pokrywy zaworow nie było widać nic złego jakiś nagarow itp. Silniczek wymieniony na zamiennik siemensa 500zl zaadaptowany i auto śmiga jak dawniej i oczywiście błędy już się nie pojawiają a były p1050 i p1062

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.