Skocz do zawartości

ganio28

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90, 320i, 2005

Osiągnięcia ganio28

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ta klawiatura w tel wszystko mi poprzekrecala bp jest ok a chodzi mi o inne bo bp stacji nie ma w mojej miejscowości. A jak z innych stacji bądź plaka czy innych firm tak aby czujnik zczytywal
  2. Jakich używacie płynów do spryskiwaczy oprócz oryginału? Zeby czujnik zczytywal ja stosuje bp i nigdy nie miałem problemu z czujnikiem tylko tej stacji nie ma w mojej miejscowości. Macie sprawdzone inne plynu z innych stacji bądź firm typu plak które czujnik zczytuje jak oryginał?
  3. Temat do zamknięcia. Termostat wymieniony po wymianie w ukrytym menu w poz7 jest teraz w granicach 105-110 przed wymiana było poniżej 100. Termostat nowy chlodnica zrobiła się ciepła i waz dolny też cieply.
  4. Dzisiaj się przejechałem temp doszła do 98 chlodnica zimna przewod dolny może ledwo cieply od strony termostatu a od strony chłodnicy zimny na tym zagieciu
  5. Panowie Mam zimny dolny was co idzie od chłodnicy przy jeździe temp ok 90-105 nawiew ciepła jest wszystko niby gra poza tym ze waz jest dolny zimny. Ktoś wie jaka tego przyczyna?
  6. Błędy p1050 i p1062 znikły po wymianie silnika valvetronika i jego adaptacji.
  7. Naprawione. Mechanik wskazał na silniczek valvetronica bo nie dało się go zaadaptować po ściągnięciu pokrywy zaworow nie było widać nic złego jakiś nagarow itp. Silniczek wymieniony na zamiennik siemensa 500zl zaadaptowany i auto śmiga jak dawniej i oczywiście błędy już się nie pojawiają a były p1050 i p1062
  8. Jest już jakiś trop na wtykach do czujników walka rozrzadu w tych kostkach widać olej po czyszczeniu i skasowania nie pojawia się ale po ponownej jeździe po nieokreślonym czasie znów blad się pojawia po zajrzeniu do kostek znów olej ponowne czyzczenie kasacja błędu i znów do następnego razu.
  9. A i jeszcze bank 1 znaczy katalizator za 1 i 4 cylindrem. Od dolu jak patrzysz na kolektor wydechowy to widać rurki 1 i 4 cylindra są oddalone od siebie a 2 i 3 są przy sobie. Ewentualnie żeby dojrzeć musisz ściągnąć osłonę pod silnikiem ja jej nie mam.
  10. P0420System katalizatora (Bank 1) – wydajność poniżej progu. Trzeba określić czy katalizator do wymiany czy coś innego. Mam też e90 i mam akurat inny problem ale ostatnio trochę analizowalem ten silnik i mechanik o tym nie wie i mój wystawił oczy jak mu powiedziałem że ten silnik nie ma przeplywomierza typowego masowego tylko jest w tym miejscu włączona rurką temperatury. Ten jeden typ silnika tak na chociaż w niektórych jest maf. Dlatego nie masz wskazania przepływu powietrza. Gość na ang forum napisał że miał wskazanie 0 i wymienił przeplywomierz na Boscha zamiennik i nas w Polsce ok 500zl i po wymianie dalej 0 było wskazanie. Wydaje mi się za sonda za katalizatorem wartości jej powinny wskazać w jakim stanie jest katalizator. Napisz jak postępy i co podzialales.
  11. I u mnie te same błędy się pojawiły p1050 i p1062. Ktoś Ktos znalazł rozwiązanie tego problemu ?
  12. ganio28

    Lubelskie

    kylo 88 ja w swojej gaz zakladalem w lublinie w trans wagu na leczynskiej (tak wogole to juz 4 samochod tam gazowalem ale pierwszy raz bmke), przelacznik do gazu schowali mi do schowka po lewej stronie kierownicy bo chcialem zeby go wogole nie bylo widac i nie zniszczyc nic we wnetrzu, gaz brc, cena 2800 auto smiga brak problemow, w ruchu mieszanym silnik 320i pali ok10-10,5 gazu.
  13. Witam, to moj pierwszy post, po kolejnym zapaleniu silnika nagle pojawil sie duzy check na wyswietlaczu przy trzecim zapaleniu auto przechodzi w tryb awaryjny 50-60km/h. Po skasowaniu bledu znow duzy check a po trzecim odpaleniu tryb awaryjny. Blad jaki sie pokazal to P1062. Znalazlem w necie jego opis: zmienne sterowanie zaworu rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiagnięte. Poza tym nie widac na kompie zmiany masy powietrza z przeplywomierza. Czytalem gdzies na forum ang ze gosc tez nie mial odczytu z przeplywomierza wsadzil boscha i dalej mial 0 (nie pamietam jednostki czy g/h czy kg/h). Auto obecnie stoi ja nie mam czym jezdzic i zastanawiam sie co to moze byc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.