Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

podczas jazdy przy predkości 130 km/h auto zaczeło zwalniać zjechalem na pobocze i tyle ...próba odpalenia zero reakcji laweta i do warsztatu

chłopaki zaczęli diagnozować i okazało sie że wał pęknął i teraz pytanie co robić?

1. wymienić wał na nowy z panewkami - podobno takie pęknięcia sie dość często zdarzają silnik 2.0d 2006r 150 psi 120000km m47 czy też

2 wymienić silnik na n47, mam do takiego dostęp i czy to zagra?

3. szukać niezarżniętego silnika m47

pomocy

Opublikowano
No ja nie słyszałem aby ta usterka była jakaś częsta.Raczej rzadka :D :D No i nie każdy silnik podejdzie niestety :nienie:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Zgadza sie, to jest jednostkowa przypadlosc. W sumie chyba jestes 2gim przypadkiem z ta przypadloscia niestety o ktorym ja slysze, a tych silnikow M47N2 jezdzi od groma.

Najprosciej nie kombinowac i kupic drugi silnik M47N2, caly bez osprzetu.

Robisz szybka przekladke, starego trupa zabierasz z soba bo wtryski moga ci sie przydac na ten przyklad. Szybko, krotko i bezpolesnie.

Robienie kapitalki z peknietym walem to troche strata $$$, bo sam wal bedzie kosztowal majatek ( nowy ). A jak wal z 2giej reki, to tez bez sensu bo to tak samo jakbys 2gi silnik kupowal. Poza tym swoj stary kadlub silnika musialbys dobrze przeczyscic a w szczegolnosci kanaliki olejowe.

Pchanie sie w N47 tez troche bez sensu ale jak juz np wpadniesz na pomysl wciskania N47 to musowo wymien lancuch rozrzadu na nowke sztuke. :!:

Przypadlosc rozciagajacych sie lancuchow w N47 jest powszechnie znana a czy peknie ci taki lancuch czy nie to zalezy od twojej nogi, zmeczenie lancucha, rodzaju smarowania i temp otoczenie (latem szybciej padaja).

PS

Jaki przebieg ma twoje auto i czy wiesz jakie wymiany i jaki olej mial zalany choc zastanawiajac sie bardziej to gdyby to olej byl winny to by panewke obrocilo, a tak to naprawde ciezko powiedziec czemu wal pekl.

Moze byl wyprodukowany w poniedzialek, jako pierwsza produkcyjna sztuka po zakrapianym weekendzie. :?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

JA bym zalal to: http://www.opieoils.co.uk/p-736-castrol-syntrax-limited-slip-75w-140-formerly-saf-xj-75w-140.aspx

 

"Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) is a fully synthetic SAE 75W-140 hypoid gear oil formulated for use in both conventional and limited slip differentials.

 

Whilst being suitable for all applications where a lubricant of this quality is specified it is specially formulated for use in limited slip differentials fitted to Japanese vehicles requiring an SAE 75W-140 Extreme Pressure Gear Oil. Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) has additionally demonstrated outstanding performance in competition vehicles employing limited slip differentials.

 

Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) is also specifically designed for BMW differentials including the Z3 limited slip differential."

 

Update:

A tu po polsku:

http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_poland/STAGING/local_assets/downloads/k/karty/saf_xj.PDF

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.