Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiec u mnie wyglada to tak:

http://i26.photobucket.com/albums/c129/niedzwiedz/lpg/th_backup_modelowanie.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c129/niedzwiedz/lpg/th_old_konfiguracja.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c129/niedzwiedz/lpg/th_mapa_backup.jpg

poprawilem ustawienia w/g screena Fazera - zobacze jak jutro bedzie fura smigac,

tak sie przyjzalem mapa zamieszczonym wczesniej i u mnie duzo punktow jest przy duzym obciazeniu - dlaczego??

czy opcja: podlaczona londa lambda ma byc on czy off?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano

Mapa jest daleka od ideału :D czy Ty czasem nie masz automatu :?:

Sonda lambda ma charakter informacyjny nie wpływa na działanie systemu ale powinna być podłączona jeśli to rzeczywiście automat może się bardzo przydać. Włącz lambde i ustaw na 0-1V i zapisz ustawienia, jeśli jest podłączona to zobaczysz jak działa.

Na zakładce Zaawansowane zaznacz funkcję Wyłącz przetryskiwanie przed przejściem na gaz (w niektórych przypadkach może przeszkadzać).

Ciśnienie też ma dziwne odczyty pewnie reduktor jest na max'a

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

tak jestem szczesliwym posiadaczem automatu :cool2:

wlaczylem lambde i ustawilem tak jak napisales,

no tak cisnienie reduktora - ten pajac z kusnierskiej krecil jakas srobka w reduktorze twierdzac ze ma to pomoc na gasniecie - ja p.dole co za debil - noz mi sie w kieszeni otwiera jak mysle o tym warsztacie - jak dzwonilem do KME i pytam sie o dystrybutora na polske polnocna - to albo kusnierska albo bajblizej w warszawie :duh:

czy mozesz napisac o co chodzi z ta mapa - dlaczego u mnie jest wiecje punktow w zakresie Duze, a tylko pare w Male ? o co chodzi?

W waszych mapach jest odwrotnie

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano

Przyczyną gaśnięcia może być też właśnie za duże ciśnienie red. u Ciebie powinno wystarczyć 1-1,2bara

Jeśli chodzi o mapę to w automacie nie da się jej wykonać tak jak w manualu bo nie da się utrzymać w miarę stabilnego obciążenia na poszczególnych przełożeniach, żeby dobrze skalibrować automat trzeba dużej ilości przejechanych kilometrów z lapkiem na kolanach.

Napisz jakie masz dysze a dla pewności, że są dobrze dobrane zrób autokalibrację. Na zakładce modelowanie kliknij Ustawienia standardowe i ustaw przesunięcie i nachylenie na 1 (zapisz), i uruchom autokalibrację (utrzymując obroty silnika na 2500rpm) po jej zakończeniu nachylenie powinno wynosić 0,9-1,1

Najlepiej wklej screen'a kiedy silnik pracuje na gazie na zakładce kalibracja-modelowanie.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Noooo w automacie można zrobić szybko sensowną mapę praktycznie tylko przy używaniu ostatniego biegu. Jednak ze względu na prędkości może się to okazać trudne.
Kai
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio zauważyłem coś dziwnego u siebie. Podpiołem się pod kompa od gazu, sprawdzam co jakiś czas czy wszystko ok.

Kiedy przekręce stacyjkę nie zapalając silnika dioda gotowości na centralce w kabinie mruga a w sofcie nie :worried: czy tak ma być z tego co pamiętam to powinna chyba też mrugać a zaczyna dopiero kiedy uruchomie silnik.

Druga rzecz kiedy próbuje go skalibrować poprzez autokalibrację to proces nie kończy się zamiast "kalibracja skończona" pisze "kalibracja przerwana" i nie ma efektów.

Ale podczas kalibracji jak przełączam na modelowanie to nachylenie się zmienia czyli proces przechodzi normalnie :shock:

Proces kończy się jedynie gdy zaczynam autokalibrację kiedy sterownik czeka na przełączenie na gaz gdy startuje z gazu lub Pb to sie nie kończy.

Dodam, że temp. jest odpowiednia powyżej 50*C

Czy to jest normalne czy sterownik mi się kończy :duh: :mad2: :worried:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.