Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu chlodniczego, od strony komory silnika nie zauważyłem żadnego wycieku a pod samochodem była niewielka plama po jakimś czasie wjechałem na kanał i zauważyłem że obudowa skrzyni jest mokra czyli wyciek musi być gdzieś z tyłu silnika pod obudową filtra kabinowego na razie nie mam możliwości rozebrania tego, może ktoś orientuje się z czego to może wyciekać
Opublikowano

jak na gazie to 99% przypadków na trójnikach - czyli w miejscach gdzie gazownik wpiął się z instalacją to obiegu chłodniczego

 

należy dociągnąć opaski i po sprawie - zima guma sztywnieje dlatego pojawiają się wycieki

 

a co do tego że nie ma kolega instalacji i są wycieki w okolicach podszybia w dół

 

to chyba nagrzewnica bo nic innego nie przychodzi mi do głowy - lub też jakieś złączki - opaski itp

gg5553463
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam borykam sie z tym problemem z chyba z miesiac ;/ co jakies dwa 3 dni musze dolewac plynu z 0,5 litra. Za dwa tygodnie jade do Polski i moje pytanie czy moge spokojnie jechac i w pl sie tym zajac ??

Te kolanko z tylu silnika jak to sie nazywa fachowo? Teraz jak rano odpalam dymi ja by sie cos palilo ale po rozgrzaniu ustaje. Czasem nawe we wnatrz auta zxasmierdzi plynem chlodniczym. PO otworzeniu klapy sucho a czesem z rana plmke zostawi. Jakie porady z gory dziekuje i przepraszam za chaotyke postu :D pozdrwaiam posiadaczy beemek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.