Skocz do zawartości

M43 podskakuje


shakur26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam e36 coupe1,6 silnik m43

Problem polega na tym ze niby trzyma na jalowym obroty wskazowka stoi w miejscu ale czasem jest to 900 czasem 1000 a czasem 1100 obrotow, dodatkowo mimo ze wskazowka nie faluje wydech sobie tak popiarduje troche w dodatku silnik lekko podskakuje.

swiece kable nowe, guma jest rozwalona ale wydaje mi sie ze dobrze uszczelniona, nie chce narazie kupywac nowej poniewaz mam instalacje 2gen gdzie mikser skraca troche odleglosc miedzy przeplywka a kolektorem co komplikuje montaz gumy , a takze stwaza mozliwosc wystrzalu.

Jakie moga byc inne przyczyny takiego zachowania silnika procz ewentualnych niewielkich ilosci lewego powietrza?

Drugie pytanie czy peknieta obudowa aparatu zaplonowego moze miec negatywny wplyw na jazde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie masz aparatu, masz cewkę na błotniku skoro mówisz osilniku m43. Tak jak jest peknięta możę coś się dziać. Niębędzie pełnej iskry itp. Gumę napraw, bo lewe powietrze tylko swiększy ryzykow wystrzałów, a by guma nie gieła sięprzesuń puszkę filtra do przodu. Wahania obrotów spowodowane moge być zanieczyszczonym krokowce, nieszczelnością w ukłądzie, niesprawne przewody WN....

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to cewka,od jakiegos czasu podczas jazdy zdazalo sie ze poprostu przestawal jechac,czuc bylo ze nie ma zaplonu,ale jeden przewod byl porwany inne tez juz leciwe dzisiaj wymienilem narazie jest ok zobacze na dluzszym odcinku

 

2.Nie ma opcji przesunac puszki z filtrem dlatego ze jest ona prawie na styk ze zbiorniczkiem wyrownawczym.

3. Czy zapowietrzony uklad chlodzenia mogl tez powodowac takie objawy? dolalem dzisiaj litr chwile pojezdzilem momentalnie plynu ubylo i praca silnika jakby sie poprawila

4krokowca przedmuchalem sprayem do gaznikow i wymienilem weze idace do niego i od tego czasu przestal gasnac na zimnym i w miare trzyma obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosci juz raczej nie ma bo dostal sporo mocy i przestal szarpac, czasemjest te 900 a czasem 1300 byc moze rzeczywiscie ten krokowiec sie przestawil cos,grunt ze nie gasnie, ale pojawila sie inna rzecz tylko na benzynie zdaza mu sie dlawic i postrzeliwac jakby wtryski zatkane albo woda w baku jak go przegonie na wysokich obrotah kawalek to mu przechodzi,moze to cos z sonda\\?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wlej jakiegość czyściciela do baku, wyczyść porzadnie krokowie, posuwaj błędy z pamięci ECU, wyczyść przepustnicę porządnie.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.