Skocz do zawartości

shakur26

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia shakur26

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. shakur26

    [e36] Panewka?

    Auto na zimnym silniku pracuje wzorowo natomiast jak sie rozgrzeje tak fest po dluzszej jezdzie na wolnych obrotach, slychac stukanie, a wraz z dodawaniem gazu stukanie cichnie Proszę się zapoznać. viewtopic.php?f=68&t=120678
  2. Raz mialem w m50 peknieta glowice i nie trzeba bylo robic testu co2. W układnie panowało ogromne cisnienie i po odkreceniu wlewu plynu czuć było wache. Ostatnio tez mi plyn uciekal bałem sie o głowice, a okazało się, że sie opaski luzują na wężach i podczas jazdy cisnienie wywala plyn, nowe zalatwily temat. Uszczelniacz to pomoc doraźna, a nie zalatwienie problemu
  3. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Gotowałem rano z jajkami ;) termostat z 5 minut i nawet milimetra sie nie otworzył więc temat chyba do zamkniecia ;)
  4. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Ok pojezdzilem i na zakreconym ogrzewaniu znowu temperatura zaczela przekraczac norme, a dolny waz i chldnica zimne. Tzn wydaje mi sie ze chlodnica lapie troche ciepla od zbiorniczka wyrownawczego. wiec jezeli nawiewy sa ok przelew jest wiec chyba jest w maire odpowietrzony a termostat nie otwiera to w nim lezy wina?
  5. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Brzmi to calkiem sensownie. BO jechalismy po mmiescie i grzalo normalnie i na jednej prostej pociagnalem do 6,5k,a po przejechaniu 2km zagotowana i zimne nawiewy. Problem polega na tym, że juz sie papram z ukladem chlodzenia w tym aucie od 2 lat. Najpierw bylo 1,6 z lpg gdzie pllpyn notoryucznie znikal i zapowietrzal sie parownik no i wlasnie myslalem ze to gdzies lpg puszcza. Ale nigdy nigdzie nie bylo widac zadnego wycieku. Zrobilem swapa na m50 lpg juz nie ma i problem podobny raz zakonczyllo sie to wymiana glowicy. Teraz po jej wymianie przejechalem okolo 2-3 tys dolewajac przy tym dwa razy po 0,5 litra wody destylowanej. Juz nie ma sily bo kiedys pol godziny stalem na kanale i niczego nie wypatrzylem. Chlodnica caly czas jest ta sama wiec moze ona gdzies puszcza? Na te chwile chyba nic mu sie nie stalo bo jak po przejechaniu 5 km na nagrzanym odkrecilem korek po przestygnieciu i spadku cisninia nie poczulem spalin i jakos specjalnie nie syczalo
  6. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Tyle, że w trasie nawiew, aż parzył, a mimo to wskazowka szła w prawo. Mam jeszcze podejżenia wobec termostatu bo pojezdzilem teraz troche i za cholere nie chce sie otworzyć. Tylko ze w momencie przegrzania chlodnica i dolny waż były jeszcze gorace.
  7. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Chwile wczesniej go podkrecilem prawie do odcinki pewnie ma to jakis zwiazek. Wlasnie go odpowietrzylem ogrzewanie jest chmure jakas z tylu widac ale zimno jest wiec ciezko ocenic. Natomiast w ukladzie wydaje mi sie ze panuje normalne cisnienie. Mialem kiedys peknieta miedzy cylindrami i momentalni pompowalo weze. POobserwuje w najblizszych dniach obwocham po przejazdzce wieczorem zbiorniczek
  8. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Wiec podjezdzam na parking zatrzymuje sie i mysle cos jest nie halo zimne nawiewy(chwile wczesniej byly gorace) patrze na wskazowke jescze w pionie ale zaczyna isc w prawo wiec gasze. wlaczam ogrzewanie i nadmuchy na maxa odpalam zeby tylko wjechac na miejsce i w tym czasie idzie na czerwone, no pare sekund. plyn wywalilo gdzies chyba po drodze. Wczoraj jadac w trasie zauwazylem ze idzie w prawo po wlaczeniu ogrzewania wrocila do pionu. rano sprawdzalem plyn stan byl ok i przelew nawet na wolnych obrotach.
  9. shakur26

    m50b20 przegrzanie?

    Witam Pare miesiecy temu zmienialem glowice po konkretnym przegrzaniuw upalny dzien. Teraz nawalilo mi wisko i doszlo do przegrzania trwajacego doslownie 5-10 sekund bo wlasnie wjezdzalem na parking. Czy możliwe jest zeby w takim czasie znowu szlak trafil glowice? Siedze osrany i sie zamartwiam
  10. ale chyba 3 tyg tak pojezdze jezeli bede kontrolowal plyn i odpowietrzal? 3miechy temu zrobilem swapa za3 tys tydzien temu wszystkie tuleje hamulce ikompletna konserwacje podlogi za 2 tysie i chwilowo musze sie wstrzymac
  11. Wiec jakis miesiac temu mialem uszkodzony jeden z wezy ktory spowodowal ubytek plynu i zagotowanie sie silnika. Awaria zostala usunieta ale teraz zrodzil sie inny temat: -zapowietrzanie sie ukladu -chyba za duze cisnienie -ubytki chlodziwa -czuc spaliny w zbiorniczku brak masła, olej czysty poziom sie nie zmienia, dymienie wystepuje przy niskim stanie plynu i zapowietrzeniu stawiac na peknieta glowwice czy moze tylko uszczelka?
  12. shakur26

    E36 M50 piszczenie

    a wiesz dokladnie jakie lozyska? alternator valeo
  13. shakur26

    E36 M50 piszczenie

    wychodzi na to ze to alternator, nawet krecac palcami piszczy , reszta w miare cicho
  14. shakur26

    E36 M50 piszczenie

    2 tygodnie po swapie cos strasznie halasuje jak na zalaczonym filmiku, zaraz po przelozeniu silnika delitatnie popiskiwalo ,stopniowosie nasilalo, az jest jak jest. W silniku byla wymieniona wiskoza bo oryginalna byla uszkodzona od uderzenia, halasuje pompa wody czy rolki? Halas nasila sie przy zwiekszaniu obrotow http://www.youtube.com/watch?v=UMzHIsySFQ4&feature=youtu.be
  15. chyba zle cie zrozumialem, mialem cos podonego jakprzy skladaniu mechanizmu zapomnialem wlozyc taka jakby plastikowa tuleje w zebatke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.