Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zauważyłem parę dni temu, że gumowe węże prowadzącę od pompy wspomagania do zbiorniczka i od zbiorniczka do maglownicy "pocą" się. W miejscu łączenia się metalu i gumy powstała chyba jakaś drobna nieszczelność. Podobno można to tanio zregenerować. Wiecie może gdzie w Warszawie możnaby to zrobić? W sklepie podobno(tak mówi znajomy mechanik) tych węży nie kupię a serwis weźmie za to mnóstwo kasy. Znacie kogoś takiego?
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo węże do wspomagania są nieregenerowalne. Ze względu na wysokie ciśnienie jakie panuje w tym układzie nawet drobna nieszczelność powoduje znaczne wycieki. Ja kupowałem taki wąż do E6 w serwisie ok. 3 lat temu i płaciłem coś w granicach 300 zł. Możesz również porozglądać się za używką.
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo węże do wspomagania są nieregenerowalne. Ze względu na wysokie ciśnienie jakie panuje w tym układzie nawet drobna nieszczelność powoduje znaczne wycieki. Ja kupowałem taki wąż do E6 w serwisie ok. 3 lat temu i płaciłem coś w granicach 300 zł. Możesz również porozglądać się za używką.

 

No to mnie nie pocieszyłeś :( 300 zeta za gumowy wężyk to ciut dużo. A co do regenerowalności tych węży to znajomy w swoim e38 740iA takie węże regenerował więc raczej jest to wykonalne. Ciekawe tylko ile coś takiego wytrzyma :) Jeżeli chodzi o węże to potrzebuję dwóch: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG11&mospid=47431&btnr=32_0650&hg=32&fg=20 - części 1 i 8.

Opublikowano

Witam,

 

Według mojego b. dobrego w Wawie (a tak właściwie w okolicach) jest tylko jeden dobry zakład od regeneracji el. wspomagania kierownicy. Osobiście regenerowałem tam pompę od wspomagania i na razie działa.

Zakład mieści się w Sulejówku lub Wesołej. Dokładnie nie pamiętam. Jeżeli Ci zależy na namiarach, to napisz, bo naklejkę tego zakładu mam pod maską, a nie chce mi się ot tak dla zabawy iść do samochodu (trochę pada).

 

Pozdrawiam,

 

Piotrek

Opublikowano
jedz ze swoim wezem do jakiegos zakladu naprawiajacego ciezarowki czy maszyny rolnicze (jakas Agroma czy cokolowiek innego) zrobia ci taki waz za grosze - oczywiscie w porownaniu do 300 pln. (Teraz dokladnie nie pamietam ale placilem chyba 50 pln za dwa).

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Buba: gdyby już przestało padać i byś nie zapomniał to byłbym wdzięczny za ten kontakt ;)

Sarna1: dzięki za podpowiedź - postaram się poszukać czegoś takiego w mojej okolicy ;)

Dzięki za pomoc!

Opublikowano
Zauważyłem parę dni temu, że gumowe węże prowadzącę od pompy wspomagania do zbiorniczka i od zbiorniczka do maglownicy "pocą" się. W miejscu łączenia się metalu i gumy powstała chyba jakaś drobna nieszczelność.

Witaj,

 

Czy któryś z tych węży to na rysunku nr 1 lub 10?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=32_1027&hg=32&fg=20

 

Bo ja za obydwa oryginały zapłaciłem coś koło 100 parę złotych.

 

Pozdro

Raf

Opublikowano
Zauważyłem parę dni temu, że gumowe węże prowadzącę od pompy wspomagania do zbiorniczka i od zbiorniczka do maglownicy "pocą" się. W miejscu łączenia się metalu i gumy powstała chyba jakaś drobna nieszczelność.

Witaj,

 

Czy któryś z tych węży to na rysunku nr 1 lub 10?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=32_1027&hg=32&fg=20

 

Bo ja za obydwa oryginały zapłaciłem coś koło 100 parę złotych.

 

Pozdro

Raf

 

Dokładnie o te chodzi :) Zapytam chyba w serwisie ile dokładnie coś takiego kosztuje bo jeżeli jakimś cudem bym się zmieścił w ok. 150 zeta za oba to regenerację bym już sobie darował.

Opublikowano

Dokładnie o te chodzi :) Zapytam chyba w serwisie ile dokładnie coś takiego kosztuje bo jeżeli jakimś cudem bym się zmieścił w ok. 150 zeta za oba to regenerację bym już sobie darował.

Sprawdziłem. Dokładnie 117 PLN (po klubowych zniżkach). Miejsce zakupu - Narbutta sklep z oryginalnymi częściami.

 

Jeśli ta cena odpowiada Tobie, to możemy jakoś się umówić i kupisz. Co oryginał, to oryginał. U mnie też się pociły te węże, w dodatku było lato. Nie kapało oleju, ale trochę oleju we wspomaganiu ubyło. Teraz mam z tym spokój.

 

Raf

Opublikowano

Dokładnie o te chodzi :) Zapytam chyba w serwisie ile dokładnie coś takiego kosztuje bo jeżeli jakimś cudem bym się zmieścił w ok. 150 zeta za oba to regenerację bym już sobie darował.

Sprawdziłem. Dokładnie 117 PLN (po klubowych zniżkach). Miejsce zakupu - Narbutta sklep z oryginalnymi częściami.

 

Jeśli ta cena odpowiada Tobie, to możemy jakoś się umówić i kupisz. Co oryginał, to oryginał. U mnie też się pociły te węże, w dodatku było lato. Nie kapało oleju, ale trochę oleju we wspomaganiu ubyło. Teraz mam z tym spokój.

 

Raf

 

 

Jeżeli to cena za obie sztuki to jestem bardzo, bardzo zainteresowany :)

Jaki dzień i pora ewentualnie by Ci pasowały? :)

Opublikowano
Buba daj namiary na ten zakład.Pada mi pompa a do używek nie mam przekonania.Ile wzieli za regenerację i czy dawno to robiłeś?
Opublikowano

Jeżeli to cena za obie sztuki to jestem bardzo, bardzo zainteresowany :)

Jaki dzień i pora ewentualnie by Ci pasowały? :)

 

Tak, to była cena za obie sztuki (52.40+65.40 PLN brutto).

W grę wchodzi przyszły tydzień - napiszę Ci na priv'a dzień. I raczej rano, to znaczy od 9:00, kiedy otwierają.

Wczoraj miałem awarię - tłumik końcowy (tak mi się wydaje po dźwięku) na łączeniu z rurą poszedł i mam unieruchomione auto :evil:

Dobrze, że do domu dojechałem i nic nie tarło o asfalt. Jak to naprawię dam znać

 

Pozdro

Rafał

Opublikowano

Jeżeli to cena za obie sztuki to jestem bardzo, bardzo zainteresowany :)

Jaki dzień i pora ewentualnie by Ci pasowały? :)

 

Tak, to była cena za obie sztuki (52.40+65.40 PLN brutto).

W grę wchodzi przyszły tydzień - napiszę Ci na priv'a dzień. I raczej rano, to znaczy od 9:00, kiedy otwierają.

Wczoraj miałem awarię - tłumik końcowy (tak mi się wydaje po dźwięku) na łączeniu z rurą poszedł i mam unieruchomione auto :evil:

Dobrze, że do domu dojechałem i nic nie tarło o asfalt. Jak to naprawię dam znać

 

Pozdro

Rafał

 

W takim razie czekam na info i oby szybko się udało usunąć usterkę :wink:

Zauważyłem teraz jeszcze, że te węże z Twojego linka i mojego różnią się troszkę. Mam nadzieję, że będę mógł nabyć te właściwe.

Opublikowano
[W takim razie czekam na info i oby szybko się udało usunąć usterkę :wink:

Zauważyłem teraz jeszcze, że te węże z Twojego linka i mojego różnią się troszkę. Mam nadzieję, że będę mógł nabyć te właściwe.

Proponuję tak - spisz numery tych węży i zadzwoń do nich na Narbutta 646 64 84. Oby się nie okazało, że muszą sprowadzać i czekamy tydzień na to. Powinni mieć.

Ja odezwę się, optymistyczna wersja jutro. Jeśli nie to pewnie w poniedziałek (albo w weekend jak dorwę internet gdzieś). I się umówimy.

 

Pozdro

Raf

Opublikowano
[W takim razie czekam na info i oby szybko się udało usunąć usterkę :wink:

Zauważyłem teraz jeszcze, że te węże z Twojego linka i mojego różnią się troszkę. Mam nadzieję, że będę mógł nabyć te właściwe.

Proponuję tak - spisz numery tych węży i zadzwoń do nich na Narbutta 646 64 84. Oby się nie okazało, że muszą sprowadzać i czekamy tydzień na to. Powinni mieć.

Ja odezwę się, optymistyczna wersja jutro. Jeśli nie to pewnie w poniedziałek (albo w weekend jak dorwę internet gdzieś). I się umówimy.

 

Pozdro

Raf

 

 

Właśnie skończyłem rozmowę z miłą Panią z tego sklepu - 115 zł za jeden i 270 za drugi wąż! :mad2: Kurczę, a już myślałem, że się uda kupić oryginał za rozsądne pieniądze :beksa: No ale jak mam dać prawie 400 zeta za dwa wężyki to chyba zdecyduję się na regenerację. Teraz jeszcze tylko muszę znaleźć odpowiedni warsztat w Warszawie gdzie to rozbiorą, naprawią i założa mi z powrotem.

Pozostaje mi jeszcze tylko podziękować Ci bardzo serdecznie za pomoc i dobre chęci. :cool2: :modlitwa:

 

 

Buba, dałbyś radę zajrzeć pod maskę i napisać mi namiary na tych speców od regeneracji? :)

Opublikowano
[

 

Właśnie skończyłem rozmowę z miłą Panią z tego sklepu - 115 zł za jeden i 270 za drugi wąż! :mad2: Kurczę, a już myślałem, że się uda kupić oryginał za rozsądne pieniądze :beksa: No ale jak mam dać prawie 400 zeta za dwa wężyki to chyba zdecyduję się na regenerację. Teraz jeszcze tylko muszę znaleźć odpowiedni warsztat w Warszawie gdzie to rozbiorą, naprawią i założa mi z powrotem.

Pozostaje mi jeszcze tylko podziękować Ci bardzo serdecznie za pomoc i dobre chęci. :cool2:

A niech to szlag ! do Twojego modelu są droższe ponad 2 razy niż do mojej 318-tki (97 rok) :duh: :duh:

Kto by przypuszczał. Z tej ceny trochę by urwał, bo zniżki, ale jakieś 10% max. Więc to nie ratuje sprawy.

Mnie nie masz za co dziękować, normalna sprawa. Idzie się i kupuje, pod warunkiem że cena jest normalna. To jakiś kosmos

 

Trzymam kciuki za regeneracje w takim razie. No chyba że trafisz dobrą używkę. Widziałem sporo używanych węży, przeróżnego rodzaju w warsztacie BMW w Otwocku (Barankiewicz zdaje się). Normalnie mają tam chyba wszystkie części

 

Rafał

Opublikowano
W zasadzie mam podobny problem. Znajomy podpowiedział mi, żebym poszedł do sklepu i kupił gumowe przewody wysokociśnieniowe, które podobno można kupić na metry ( wystarczy dobrać odpowiednią średnicę węża i przepustowość-średnicę otworu ). Nie wiem, czy to zdałoby egzamin, ale napewno będzie taniej. Może ktoś, kto ma doświadczenie w tych sprawach, wypowie się.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
W zasadzie mam podobny problem. Znajomy podpowiedział mi, żebym poszedł do sklepu i kupił gumowe przewody wysokociśnieniowe, które podobno można kupić na metry ( wystarczy dobrać odpowiednią średnicę węża i przepustowość-średnicę otworu ). Nie wiem, czy to zdałoby egzamin, ale napewno będzie taniej. Może ktoś, kto ma doświadczenie w tych sprawach, wypowie się.

 

 

Na tym właśnie podobno polega regeneracja: w miejsce starych węży są wsadzane nowe. Całość jest na nowo zaciskana(styk metal - guma) i podobno wszystko fajnie śmiga.

Właśnie rozmawiałem z właścicielem jednego z podwarszawskich warsztatów zajmujących się też regeneracją takich węży i powiedział mi, że całościowy koszt takiej usługi wynosi 300-350 zł netto. W cene wchodzi wszystko czyli demontaż, regeneracja, czyszczenie układu, montaż i zalanie nowego płynu. Myślicie, że warto za tyle kasy? Za te pieniądze to będę już miał oryginalne przewody z serwisu :|

Opublikowano
Cena dosyć kosmiczna - jak dla mnie. Podobno 1m takiego węża kosztuje około 20-50zł. Zaciski kupisz w każdym sklepie moto. Układu nie trzeba podobno odpowietrzać, ponieważ sam to robi. Wchodzi w grę tylko wymiana, która nie jest zbyt skomplikowana. A napewno nie wszystkie węże musisz wymieniać, więc jeszcze łatwiej. Myślę, że koszt całości + robota we własnym zakresie będzie około 70zł - reszta idzie dla zakładu. Ja wolę zrobić to sam :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Cena dosyć kosmiczna - jak dla mnie. Podobno 1m takiego węża kosztuje około 20-50zł. Zaciski kupisz w każdym sklepie moto. Układu nie trzeba podobno odpowietrzać, ponieważ sam to robi. Wchodzi w grę tylko wymiana, która nie jest zbyt skomplikowana. A napewno nie wszystkie węże musisz wymieniać, więc jeszcze łatwiej. Myślę, że koszt całości + robota we własnym zakresie będzie około 70zł - reszta idzie dla zakładu. Ja wolę zrobić to sam :wink:

 

 

Dokładnie! Też mam zamiar zrobić to we własnym zakresie z pomocą kolegi mechanika. Wieczorem będę wiedział jaki jest kosz regeneracji jednego przewodu i wtedy napiszę. W zakładzie pod Ostródą jest to ok. 20-30 zł od węża. Dodać koszt nowego oleju paredziesiąt zeta i już oszczędzam 300 :] Teraz jeszcze tylko 230 kilometrów w jedną stronę, trochę pracy i nie będzie śladu po wycieku :mrgreen:

Opublikowano
Daj znać. W ten, albo przyszły weekend będę musiał zrobić to samo. Opisz najlepiej całą operację wymiany punkt po punkcie - będzie dobra ściąga, zwłaszcza, że jak widać jest to przypadłość, która lubi się szerzyć w naszych furkach :mrgreen:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Daj znać. W ten, albo przyszły weekend będę musiał zrobić to samo. Opisz najlepiej całą operację wymiany punkt po punkcie - będzie dobra ściąga, zwłaszcza, że jak widać jest to przypadłość, która lubi się szerzyć w naszych furkach :mrgreen:

 

Opiszę wszystko co i jak, tylko, że będę to naprawiał dopiero gdzieś za dwa tygodnie.

Opublikowano

Witam,

 

Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz. Oto namiary na zakład:

REGEN - AUTO

Andrzej Podgórski

Naprawa maglownic, przekł kier i pomp ze wspomaganiem hydr oraz części zamienne.

05-075 Warszawa Wesoła

ul. Broniewskiego 26

tel 022- 773 -74 -06

kom. 503 -333 -830

 

W przypadku mojego samochodu miałem do wyboru zakup używanej pompy wspomagania (500PLN) i regeneracja (ok 250 - 300PLN). Nie zastanawiałem się ani minuty. Po co mi druga cieknąca pompa, w dodatku za 500PLN (moim zdaniem kupić używaną pompę to tak jakby kupować używane amortyzatory, czy olej silnikowy)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.