Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem nowym forumowiczem, od wczoraj szukam wyjasnienia, jednak go nie znalazlem. Kupilem 3 dni temu 325i. Wczoraj na rozgrzanym silniku cos mnie tchnelo zeby depnac mu na luzie do odciecia a tu nic.... raz nacisnalem i sie wystraszylem 8 tys obr.... skad taka wartość :/ sadzicie ze to problem mechaniczny, czy raczej jakiegos sterowania komputertem? moze ktos mial podobne objawy. dodam ze poza tym wszystko gra idzie ladnie w calym zakresie obrotów. Ma skubana ducha, wiec skad to?? bede wdzieczny za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Na tyle kretynem nie jestem zeby nie pomyslec o obrotomierzu. To nie jest jego wina poprostu na podstawie samego dzwieku ryczacego silnika moge na 100 procent stwierdzic ze poprostu brak odcinki jak na gazie mieszalnikowym mniej wiecej... bylem u magika ktory od razu powiedzial ze palec o kopulka rozklekotana. w tych silnikach odcinanie obrotów jest ustawione aparacie zaplonowym i odlacza odsrodkowo przy zbyt duzych obrotach. kiedy jest on zbyt moncno zuzytu przestaje to dzialac. i tyle:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to rzeczywiście magig!!! Zmień go na innego, bo pierwsze słyszę by w m20 były tego tylu palce :cool2: w VW tak, czy w m10. Ale nie w M20. Na gazie nigdy nie będzie odcinać. Na benzynie powinno oidcinak,m jak na benzynie nie odcina to znaczy że cośze sterownikiem jest nie tak.

No uśmiałem sie z tym palce do łez....po jakiś Ty czarownikach jeździsz.

 

PZDR>

Opublikowano

O, widze w koncu kros podjal temat. Magik jest niezly, a to ze kopulka i palec jest w m20 to rzecz oczywiscta, poczytalem troche szerzej na ten temat i to wlasnie "czarownik" ma racje. Kris widze ze pomoc nie mogles wczesniej, wiec sadze ze na darmo rzucasz takie uwagi wyssane z palca. schemat m20 dostepny jest np na aukcji allegro nr 2704117831(przedmiotem jest kopulka do silnika m20). Jest tam rysunek i przedmioty 13 i 14 przedstawiaja na nim kopulke i palec.

to tyle. Odcinanie obrotów w tych silnikach jest zalezne od predkosci odsrodkowej wlasnie palca w kopulce. I to jest fakt.

Jezeli ktos ma pytania na ten temat chetni pomoge bo juz wiem troche wiecej. PS. BMW po wymianie tego el. przez "czarownika" sudownie zostało odczarowane i zaczelo chodzic jak pwinno. MAGIA jakias chyba.......

Opublikowano
koles ma racje z tym palcem.. mozesz miec stare m20b25 na L jetroniku ktory ma aparat zaplonowy w bloku nie w glowicy z przodu.. i na palcu wlasnie masz taka sprezynke.. jesli ja wyjmiesz lub bedzie zabrudzona -cokolwiek.. odciecia nie bedzie .. bedziesz mogl ja krecic do wy... korby jak jakas integre .. pozdrawiam
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie napisałem ze w m20 nie ma palca, tylko że nie ma z odcięciem. Pokaż mi od tej kopulki jak wygląda palec z odcieciem. Masz samochód z 89 roku, wiec tam jest odcięcie na pompie. Równiesz aukcja, którą podaleś pokazuje że masz kopułkę z przodu głowicy, więc nei jest to L-jetronic.

 

PZDR>

Opublikowano
kriss.. jest palec z odcieciem.. jesli ma aparat w bloku to musi miec na sprezynce.. jesli ma w glowicy to wiadomo ze nie bo to juz motronic jest i tam odcina komputer.. auto moze byc z 89r a silnik moze ma z 86 kto wie..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

( na aukcji allegro nr 2704117831(przedmiotem jest kopulka do silnika m20). Jest tam rysunek i przedmioty 13 i 14 przedstawiaja na nim kopulke i palec.)

 

Widziałeś aukcję którą dał numer nasz kolega?? Tpowy palec na 3 śruby i kopułka też na 3 śruby. Dla mnie sprawa prosta. Chyba że kolega ma co innego a do czego innego daje link....może tak być. Fakt do któregoś tam miesiaca 85 był aparat na bloku i tam może i będzie taki palce. Muszę sobie dokładnie zobaczyć. Ja na razie czekam na palec z odcięciem do kopułki, pokazanej na aukcji którą pokazał kolega.

 

PZDR>

Opublikowano
ok.. wiec tak.. jesli kolega twierdzi ze jest seryjnie palec z odcieciem ten na 3 sruby - kopulka na glowicy z przodu wiadomo gdzie w m20bxx.. no to jak zyje to takiego czegos nie widzialem.. ale jesli ma taka kopulke jak ja w starej 2 litrowce w bloku pod kolektorem dolotowym - to jak najbardziej tak..tam jest taki palec.. innej opcji nie ma chyba ze jakis drut.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No popatrzałem dokładnie. W realoem, nastarsza kopułka i palce do m20b25 to jest to: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1231&mospid=47263&btnr=12_0120&hg=12&fg=05

Czyli B25 miało tylko z przodu głowicy kopułkę i palec, chyba ze realoem się myli. b23/b20 są starsze niż 85 rok i tam była kopułka na bloku i palce może byćz odcięciem.

Dla formalności, to jest układ gdzie jest stosowany palce z odcięciem: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1131&mospid=47257&btnr=12_0011&hg=12&fg=05 do połowy 1985 roku był stosowany.

Do 85 nie było b20b25, najmocniejszy było m20b23

 

PZDR>

Edytowane przez KRIS85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.