Skocz do zawartości

Mruga kotrolka ładowania po swapie


DamianBmwKlub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zmiana silnika z jakiegoś 4 cylindrowca z dme na 5 wtyczkach, na m52tu lub m54 też 5 wtyczkek.

Wszystko chodzi i tylko kontrolka ładowania mruga.

Ładowanie 14,4

Alternator dwu pinowy. Jeden pin z bezpiecznika zasilany po stacyjce. Drugi niebieski kabel wchodzi w dme w trzecią wtyczke x6003.

Wszystko tak jak należy.

Do licznika idzie CANem z x6004 nie pamiętam piny.

Poprzedni i obecny silnik mają takie same rozwiązanie.

 

Teraz kwestia czy możliwe, że po zmianie z 4 na 6 cylindrów licznik (który został od 4cyl) ma jakieś problemy?

 

NCSem sprawdzilem ze w liczniku są zapisane silniki 4 cylindrowe.

 

Co o tym sądzicie?

Jakieś podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie gdybyś coś źle połączył po prostu non-stop paliła by owa kontrolka ładowania. Jeżeli był bym na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia kompleksowo samego alternatora (regulatora napięcia, szczotek itp) i wtyczki do niego idącej.

 

Ps. A jak tam z paskiem wieloklinowym od napędzania samego alternatora i pozostałego osprzętu ? Dobrze jest napięty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.