Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zmiana silnika z jakiegoś 4 cylindrowca z dme na 5 wtyczkach, na m52tu lub m54 też 5 wtyczkek.

Wszystko chodzi i tylko kontrolka ładowania mruga.

Ładowanie 14,4

Alternator dwu pinowy. Jeden pin z bezpiecznika zasilany po stacyjce. Drugi niebieski kabel wchodzi w dme w trzecią wtyczke x6003.

Wszystko tak jak należy.

Do licznika idzie CANem z x6004 nie pamiętam piny.

Poprzedni i obecny silnik mają takie same rozwiązanie.

 

Teraz kwestia czy możliwe, że po zmianie z 4 na 6 cylindrów licznik (który został od 4cyl) ma jakieś problemy?

 

NCSem sprawdzilem ze w liczniku są zapisane silniki 4 cylindrowe.

 

Co o tym sądzicie?

Jakieś podpowiedzi?

Opublikowano
Kontrolka ładowania mruga na wolnych obrotach, czy nie zależnie od nich (chodzi mi o górne ich partie) ? Po przez mruganie rozumiem że co chwilę się włącza i wyłącza z dużą częstotliwością tak ?
Opublikowano

Według mnie gdybyś coś źle połączył po prostu non-stop paliła by owa kontrolka ładowania. Jeżeli był bym na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia kompleksowo samego alternatora (regulatora napięcia, szczotek itp) i wtyczki do niego idącej.

 

Ps. A jak tam z paskiem wieloklinowym od napędzania samego alternatora i pozostałego osprzętu ? Dobrze jest napięty ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.