Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich bmw maniaków mam kilka pytam do was

mam bmw e36 1.6 bezyna z lpg sekwencji i padl mi silnik i bym chcial włożyć tam 1.8 albo 1.8 is i mam do was takie pytanie czy trzeba cos przerabiać

slyszalem ze podobno elektrykę bym musial tez przerobić prosze was o szybka odpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, popraw przede wszystkim tytuł. Jeśli masz M40, to każdym M40 wchodzi, tak samo jak IS m42 (kwestia mocowania cewki, no i najlepiej silnik z wiązka). Jak masz M43, to też każdy wchodzi bez problemu, niezależnie od pojemności (ale tylko z e36). Jeśli chodzi o M42 to chyba jest więcej rzeźbienia, ale jeśli znajdziesz IS m44 to też nie powinno być większego problemu.

 

PZDR>

Opublikowano
Z tego co widzę to masz silnik m40b16 lub m43b16, a jeśli tak to bez żadnego "rzeźbienia", całkowicie plug&play wrzucisz silniki o takich samych oznaczeniach (oczywiście także z ich odpowiednikami o pojemności 1.8) plus m42b18. Wiązka może zostać ta co jest. Przy pojemnościach innych niż obecna może zaistnieć konieczność podmiany ECU ze względu na inne mapy paliwa/zapłonu. Jednak jeśli zdecydujesz się na m43 to koniecznie szukaj pełnego zestawu na swap. Czyli silnik, wiązka, komp, EWS. To samo tyczy się m44b19. Skrzynia zostaje ta co jest. Co do przekładki instalacji gazowej, to już inna historia i tutaj nie pomogę.
Opublikowano
m40 jest na pasku tak? a m 43 na lanczuszku ???

 

Tak, ale to tylko jedna z wielu różnic.

Rozumiem, że nie robiłeś nigdy przekładki silnika, więc polecam kupno gotowego zestawu na swap. np. m42 lub m44. Przy jednym jak i drugim będziesz miał mniej więcej tyle samo grzebania przy montażu + jeśli kupisz "z palety" to na 90% jeszcze remont. Podaj VIN swojego auta, to zobaczymy co tam jest i będziemy myśleć nad najlepszym rozwiązaniem.

Opublikowano
Nie wiem co masz na myśli mówiąc "elektrykę". Czy chodzi ci o wiązkę silnika, czy o całość. Nie wiem tak naprawdę co masz w tym aucie w środku, bo pomimo mojej i innych kolegów prośby nie chcesz zdradzić tej "tajemnicy". Nie wiem jaki konkretnie motor posiadasz, czy z immo czy bez, więc trudno pomóc w takiej sytuacji. Fakt jest na pewno taki, że najłatwiej będzie ci wymienić to co masz na takie samo( wystarczy ci nawet sam słupek), a to co masz sprawdzisz właśnie dekodując nr. VIN.
Opublikowano
pod jolem decyzje sprzedaje ja kolesią do driftu daja mi 2.5 tak jak stoi dziękuje wam maniacy ( mozna jakos wam zaznaczyć na profilu ze pomogliście ) :D czas na jakas inna bmw xxd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.