Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Załóż konto w serwisie na którym wrzuciłeś to zdjęcie (imageshack)

2. Wrzuć zdjęcia na strone

3. Przy każdym zdjęciu masz takie 'i' w kółku, wciskasz to. Wyskakuje okienko. Skopiwywujesz link drugi od dołu. Ten pod napisem "Thumbnail size" obok którego jest napisane "Forums".

4. Wklejasz link który skopiowałeś tutaj. Nie musisz używać żadnych opcji typu .

Opublikowano
jedno :? ?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
no i extra, opisz jeszcze co i jak robisz, bo z zdjęć wychodzi kawał roboty...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Generalnie wygląda to tak, że około pół roku byłem zdecydowany na zakup cabrio ale wszyscy wiemy jak wyglądają wszystkie igły w naszym kraju. Miałem tylko jeden warunek. CZERWONY KOLOR I JAK NAJMNIEJ RDZY. No i udało się, kupiłem w okolicach koszalina to oto cudo. W oryginalnym lakierze. Na codzień zajmuje się sprzedażą części do e30-stek także zawsze coś dobrego sobie zostawię. Całe auto zostało rozebrane jak widać na załączonym obrazku. Każde ognisko jest oczyszczane , piaskowane, szkiełkowane, traktowane chemią i na koniec zabezpieczane. Na koniec całe podwozie zostanie zabezpieczone ale muszę usunać wszelką rdzę bo jak się zabezpieczy na rudą to zaraz wyjdzie. W przyszłym miesiącu lakier z zewnatrz zostanie odświeżony. Zawieszenia rozebrane wypiaskowane i wymalowane na czarno, tak samo tylny most(duża głowa ze szperą). Wszystkie śruby ocynkowane galwanicznie. Ostatnio kupiłem środek. Oryginalne materiały w kratę. Skóry mam do sprzedania gdyby ktoś szukał. Amorki B8, spręzyny eibach -40mm. Dach będzie nowy. Dokupiłem też klimę. Przewody po wymianie gumowych elementów. Łożysko sprężarki wymienione. Dokładka tył m-tech 1 już jest, szukam dokładki przód. Kierownica m-tech 1 jutro jedzie do obszycia do radomia. Szukam też skręcanych bbs-ów ale mam na to cała zimę. Moim celem jest ogarnięcie auta tak żebym mógł się w maju do torunia wybrać. Jak coś mi się przypomni to dodam opis i zdjęcia.
Opublikowano
Na codzień zajmuje się sprzedażą części do e30-stek także zawsze coś dobrego sobie zostawię.

dobrze wiedziec :mrgreen: :mrgreen:

taki suchar.

 

ale jak widze to prace ladnie ida i pelen prof :)

nie wszyscy dysponuja takimi sprzetami albo funduszami, zeby oplacic taka robote.. albo niektorzy i czasu nie maja na robienie auta (tak jak mi babka wiecznie pie**zy ze auto ma jezdzic a nie byc robione - nigdy takich ludzi nie zrozumiem..).

 

ogolnie ladnie i + . :)

Opublikowano
generalnie wszystko robie sam we własnym zakresie i w miarę jak czas pozwala. popołudnia weekendy. tu godzinka, tam godzinka i po mału do przodu :D
Opublikowano

wiem jak to jest.. w wakacje nieraz cale dnie z kumplem siedzielismy zeby zrobic to co widac w temacie :p

on wsumie bardziej obeznany jest ale sie ucze powoli :) wiec prace ida jakos

Opublikowano

Zazdroszcze wytrwałości. Ja już jestem troszkę zmęczony i mam ochotę sprzedać swojego trumniaka :(

 

 

 

nie pitol głupot!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A sam silnik przeszedł remont, czy robiłes coś w celu zwiększenia mocy??

 

PZDR>

Opublikowano
w silniku wymienione zostały panewki głowne i korbowodowe, wszystkie uszczelniacze, komplet perscieni nominalnych. glowica po wymianie prowadnic i docieraniu zaworów. Niestety mam trochę kiepski wałek rozrządu i szukam jakiegoś ładnego ale nie mogę nic namierzyć.Poza tym blok został oczyzczony i pomalowany na czarno. Nowy rozrząd i pompa wody. Świece i przewody oraz kopułka i palec też nowe. Dekiel zaworów polerowany a kolektor musze jeszcze wyszkiełkować ale nie mam czasu się wziąc za to
Opublikowano

jest pier***niecie widze.. :cool2:

czekamy na dalsze efekty :)

 

-jeszcze takie troche glupie pytanie, ale czemu zostales przy 2.5 m20? a nie swap na cos innego? typu m50 m52 m30 s50/52 ? (wiem ze 2.5 m20 na 2.5 m50 dla 20km szkoda zmieniac, no ale lancuch jest i wiecej tego..)

-napisz jak mozesz koszty remontu tego 2.5 m20. tzn to wszystko co zrobiles i koszt czesci.

Opublikowano
nie robie swapa bo auto ma być w jak największym stopniu oryginalne. Poza tym nie będzie to auto do męczenia tylko do weekendowego wyjazdu w ładną pogodę. A koszty? o kosztach lepiej nie mówić bo nie są małe :shock:
Opublikowano
po pewnym momencie prac nad samochodem, z kosztami się już nie liczy :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
no i dobrze, ja gdybym miał więcej czasu w tyg, to bym działał na całego, lecz praca nocna ma swoje minusy, trzeba trochę przez dzień odespać, ale jutro na termosie kawy zrobię porządek w końcu z tylnym zawiasem, zmontuje tarczę i będę myślał co dalej :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
na razie to tylko i wyłącznie czasu :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
haha to tak jak i mi, dzisiaj z 3 godziny czyściłem podwozie. Ta guma jest zdradliwa. Niby nic nie widać a jadnak tu ognisko tam ognisko i się tych punktów trochę uzbierało
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

NARESZCIE.

 

W dniu jutrzejszym auto idzie do zaprzyjaźnionego blacharza, trzeba porobić parę małych łatek(najwięcej szkód wyszło standardowo w prawym ylnym nadkolu tam gdzie jest odpowietrzenie zbiornika). W przyszłym tygodniu pełna konserwacja podwozia i w efekcie BMW wjedzie do lakierni.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.