Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich od jakiegoś roku mam problem z abs i asc oba te systemy jakby nie istniały gdyż nawet po włączeniu zapłonu lampki od nich sie nie zapalają ,co za tym idzie abs i asc wogle nie działa.Sprawdziłem wszystkie bezp. i są ok. Sprawdziłem wszystkie wtyczki nic rozłączonego nie znalazłem . Nie sprawdzałem czujników przy kołach ponieważ gdyby tu był problem to kontrolka abs by się swiecila non stop a ona nawet na sekunde sie nie zapala. Dodam jeszcze ze nie działa klima tzn. jak podam zasilanie na przekaźnik od kompresora lub go zmostkuje to klima rusza, nie dociera sterowanie do skrzynki, podmieniałem "klimatronika" nic się nie zmienia.Następnym problemem jest brak komunikacji z komputerem podłączłem swojim kablem i jeździlem na warsztat i ten sam problem jak by nie było auta.Podejrzewam ze te wszystkie problemy mają wspólną przyczyne brak jakiegoś zasilania , tylko gdzie? Auto kupione w Belgii mam je od roku i problem od samego początku nie ma sladów grzebania przez jakis amatorów .Na zakończenie BMW 318 TDS (e36) touring 1998r.
Opublikowano
Co do żarówek już sprawdzałem jest ok ale temat bezp juro sprawdze.I jeszcze jedno w temacie żarówek jakiś baran wyciągną jedną od poduszki niestety nie miałem nic na jej miejsce.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam wszystkich mam posiadam 1,8 tds 99r pali mi się kontrolka abs i asc byłem na kompie i powiedzieli że modół jest walnięty ale samego modułu nie ma co wymieniać bo pewnie na pompie abs pourywały się magnesy i zrobiło się zwarcie proponują wymienić pompe wraz ze sterownikiem pytanie czy to możliwe czy raczej chcą naciągnąć???
Opublikowano
Moduł ABS-u często pada w e36 i e39 niestety wada fabryczna. Da się to regenerować,na jak długo nie mam pojęcia,ale po montazu należy programować ABS z kompem
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Moduł ABS-u często pada w e36 i e39 niestety wada fabryczna. Da się to regenerować,na jak długo nie mam pojęcia,ale po montazu należy programować ABS z kompem

to co lepiej wymienić całą kompletną pompe ?

Opublikowano
Jak wymienisz na używkę ..nie wiesz ile pochodzi.Bardziej byłbym za regeneracją ,ale niech inni sie wypowiedzą może ktoś miał bezpośredni związek z tym
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.