Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

e46 gaśnie na zimnym silniku. Po odpięciu przepływomierza wszystko jest w porządku. Przepływomierz wymieniłem na nowy. Komputer nie pokazuje żadnych błędów silnika. Co to może być?

Przy podpiętym przepływomierzu sytuacja poprawia się wraz ze wzrostem temperatury silnika, powyżej ok 60st wszystko jest ok.

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Nie lepiej było edytować niż rozpoczynać nowy post ?

Samochód ma instalacje lpg ? Jak wygląda sprawa gdy odpalisz samochód z podpiętym przepływomierzem i trzymasz leciutko gaz kręcąc go tak do 1.4 tyś obr po czym puszczasz gaz. Obroty zatrzymują się w pewny miejscu czy idą do 0 tak jak byś wyjął kluczyki ze stacyjki ?

Opublikowano
Samochód nie ma instalacji lpg. Jak wkręce go na obroty do 1400 i puszcze gaz to obroty nieregularnie spadają do 0 ale nie od razu tak jakbym wyjął kluczyk. Silnik poniżej 900 obr stara się utrzymać na wolnych obrotach ale gaśnie (trwa to ok 3-5 sec). W miarę jak temperatura silnika wzrasta czas falowania obrotów się wydłuża, a kiedy silnik jest ciepły ok. 60st+ silnik działa normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.