Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,orientuje sie ktoś jak wyregulować przepływomierz,ponieważ mam następujący problem. Silnik na pierwszym biegu kręci do odcinki ale za słabo jak na 2.5 ,a na drugim biegu trzeba dawać wolno gazu ponieważ przy gwałtownym puknięciu w pedał samochód sie dławi. Silnik bez podtlenku lpg i jest to m20b25,proszę o porady
Opublikowano
A skąd wiesz że to przepływka , sama z siebie sie nie rozregulowała , podmień na chwilę na inną i sprawdz bo to jak raz ruszysz to potem już nie ustawisz idealnie . Można co prawda zwiększyc lub zmniejszyc naciag sprężyny ale rzadko się w ogóle cos grzebie przy tym elemencie , szukałbym raczej w dolocie lub w układzie paliwowym pompa lub regulator cisnienia na listwie
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
Sprawa wygląda następująco,w samochodzie wcześniej latało 1.8.,zrobiłem swapa na m20 i właśnie od pierwszego odpalenia tak jest.wtryskiwacze założyłem drugie od m50,regulator ciśnienia drugi na 2,5 bara wcześniej był 3.0 bary. A i zaobserwowawałem że przy gwałtownym puknieciu w pedał gazu strzela w przepływomierz i betka nie bierze ani oleju ani płynu a kopci na niebiesko.pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
nieee,przepływomierz jest z 2.5 i ogólnie cały osprzęt.próbowałem dzisiaj napiąć sprężynkę w przepływomierzu i było gorzej więc zostawiłem jak było i dalej zero poprawy. :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A silnik na pewno sprawny, sprawdzałeś kompresję? Filtr paliwa jest nowy? Świece, przewody zapłonowe, kopułka, palec, luz zaworowy, szczelność w dolocie, wszystko do sprawdzenia, chyba że sprawdzałeś już.

Jeździło to kiedyś na gazie?

 

PZDR>

Opublikowano
kompresji nie mierzyłem ale na ogół chodzi ładnie i nie wydaje mi sie że to wina kompresji.filtr nowy,świece też, do zawórów sprawdze jutro.co do szczelności układu to nie mam 100% pewności chodź go sprawdzałem ale jest coś nie tak z obrotami falujacymi na zimnym i ciepłym silniku tak między 800-1200.krokowca czyścilem i dalej nic nie dało.zastanawianm sie czy to nie wina wtryskiwaczy że są wieksze założone i przez to dostaje wiecej paliwa niz powietrza i zaczyna strzelać w klapke przepływomierza.silnik nigdy nie widział gazu.jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł prosze pisac bo powoli trace głowe :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może byćwina wtrysków, bo według mojej wiedzy (mimo że dość mała), nie powinno się montować do m20 wtrysków z m50. i też regulator 2,5 jest chyba za maly, powinien być 3 barowy, ale tego nie jestem pewien. (na pewno regulator 3 bary jest w silniku m50). Może też być tak pompa już nie daje tyle paliwa ile trzeba, sprawdzałeś ciśnienie??

 

PZDR>

Opublikowano
a możecie mi powiedzieć jak zmierzyć ciśnienie? jeżeli chodzi o pompe to jest nowiutka.a czy wtryskiwacze mogą być winą duzegio spalania czy też może być walnięta sonda iprzez to ona tak chodzi i czy można sprawdzić sonde?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W e30 zostaje praktycznie tylko dobrej jakości miernik. Nie pamiętam jakie kable, ale potrzebny czarny i szery. Jeśli napięcie zmienia się płynnie to sonda sprawna. Jest dużo rzeczy wpływających na spalanie, ciężko jednoznacznie wskazać jedną przyczynę

 

PZDR>

Opublikowano
dzisiaj wyregulowałem zawory i silnik zaczął lepiej pracować lecz dalej jest ten "mułek" że przy gwałtownym depnięciu sie dławii strzela.nie mam pojecią już co to może być. :mad2:
Opublikowano
witam,w końcu becia zaczeła chodzić jak nowa,winna była nowa pompa paliwa która za małe ciśnienie pompowała,dziś zmieniłem pompe, przekręcam kluczyk i jazda,silniczek chodzi równiutko nic nie szarpie, nie strzela i kręci do odcinki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.