Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Sprawdzałem w wyszukiwarce, ale jeżeli taki temat był to z góry przepraszam.

Od jakiegoś czasu jest posiadaczem takiego autka i zacząłem się zastanawiać czy z tej V8'ki da się wyciągnąć lepsze brzmienie bez dużych ingerencji w układ wydechowy. Tzn. chciałbym aby tłumiki końcowe i środkowy pozostały oryginalne a ewentualne modyfikacje przeprowadzić na kolektorach wydechowych.

 

Czy kultura pracy tej V8'ki upodobni się do aut amerykańskich po zmianie kolektorów wydechowych z 4-2-1 na 4-1. Chodzi o to, żeby do głowic przykręcane były kolektory łączące wszystkie cylindry i mające jedno większe odprowadzenie spalin. Pewnie katalizatory musiałyby zostać wycięte.

Czy ktoś już może przeprowadzał takie testy? Jakie ma to wady i zalety? Których jest więcej....

 

 

Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie sądzę, żeby to dało efekt maerykańskiego gulgota, gdyż tłumiki BMW są ciche.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.