Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Skąd masz te ceny? U mnie w mieście, tej firmy, główny to koszt prawie 250...

 

Dziubasku na scianie wschodniej to nawet jeansy kosztuja dwa razy drozej wiec nalezy brac czesci (rzeczy) poprzez zakupy internetowe :)

Ewentualnie jak podjedziesz do lublina to kupisz tez w tej cenie:

 

http://allegro.pl/termostat-11517805811-11517789014-bmw-m47n-m57n-i5935323119.html

MADE IN PRL
Opublikowano (edytowane)
I tak kupie oem bo podobno mimo ze oem to Beru jednak jakościowo to inny produkt.

 

Termostat EGR firmy BEHR jest identyczny jak OEM(starty numer BMW) a glowny rozni sie tylko tym ze plastikowy korpus ma wyprodukowany we wloszech a nie w austrii.

Reszta identyczna.

Natomiast juz glowny firmy gates/swag jest wyprodukowany przez MOTORAD i ma inna konstrukcje grzybka termostatu w stosunku do BEHR/OEM.

Jest znacznie lzejszy i pracuje szybciej ale moze miec problemy z trwaloscia.

(Sam uzywam tego MOTORAD i mi sie otwiera przy 87.7C)

Mam tez w rekach najtanszy termostat glowny za 67zl firmy maxgear ale dopiero bede zakladal go na testy do e91 wiec za kilka miesiecy dopiero wam powiem jak efekty z tego taniego zamiennika.

Ogolnie to kopia OEM i jej grzybka.

Edytowane przez KumatyWujek
MADE IN PRL
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła. Na zewnątrz +4 stopni po 8km mam zaledwie 60stopni. Ogrzewanie na jedną kreskę-21 stopni. Po jakiś 20km wskoczyło dopiero 75stopni. Wymieniam oba przy okazji serwisu. Dziękuję wszystkim za pomoc :D
Opublikowano

To teraz ja... Wymieniłem termostat egr, silnik osiągnął temperaturę 88 stopni ( wcześniej jak 80 było, to było dużo...) po około 5 minuta stania i gazowanie 2-3 tyś. Jak przestałem i obroty spadły na około 800 to zaczęła spadać temp. Dość szybko spadło do 80 stopni... I wyłączyłem auto... Nie trzyma ...

Czyli wymienić główny?

Przy okazji odkryłem że mam drobny wyciek z prawej dolnej rury która idzie "do chłodnicy"(??) na dole a dokładnie na łączeniu tej rury z chłodnicą(??), ale nie wiem jak ten zacisk poprawić...

 

dzień później

 

dziś w trasie (niecałe 100 km w jedną stronę) szybko (bardzo szybko ) nagrzał się do 72 stopni i tak trzymał +- 2 stopnie... jak mocniej jechałem - bardziej agresywnie

- większe obrotu to podeszło do 84.. jak spokojnie to spadało do 72... czyli sprawdza się co mówicie - wymieniać oba naraz... główny do wymiany...

Jest ktoś w stanie mi opisać krok po kroku jak to zrobić??

 

Jeszcze jeden dzień później

 

Wymienilem... Mam nadzieje, że dobrze odpowietrzyłem... Po 6 km osiągnięta temp. 89 stopni i nie spada. Jest o.k.

Pozdrower Krzysztof :)
Opublikowano
czy ktoś napisze jak odpowietrza się układ chłodzenia po wymianie termostatu egr auto lapie mi temperaturę 77-79 stopni chcę zacząć od wymiany termostatu egr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.