Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Problem dotyczy E46 2000r 2.0d 136km

 

Zczytałem i skasowałem błędy INPą, potem przez NCS Expert aktywowałem sobie odprowadzanie światłami, kierunki przy otwieraniu i zamykaniu, światła dzienne i BC. Każda z aktywowanych funkcji działa jak należy, jednak auto nagle przestało odpalać :/ Zamiast rozrusznika słychać tylko co jakiś czas "CYK". Co mogło pójść nie tak i jak ożywić autko? :(

 

PS. W momencie zabawy programami prawdopodobnie miałem niskie napięcie na aku (światła dzienne były dość długo włączone na zgaszonym silniku). Po rozmowie z viakenem (od niego mam interfejs) dowiedziałem się, że mogło to przyczynić się do rozkodowania immobilizera, potem dodał, że zaprogramowanie nie jest takie proste i więcej nie jest w stanie mi pomóc. Coś mi się wydaje, że będę musiał dzwonić do serwisu, no chyba, że ktoś z forum jest w stanie pomóc.

 

Aku słaby więc żeby odpalić podpiąłem się pod aku z innego auta, nic z tego, rozrusznik nie kręci, słychać tylko cykanie.

Opublikowano

Podładuj aku i odpali na dotyk!

 

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Podładuj aku i odpali na dotyk!

 

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

 

Możliwe że masz rację, sprawdziłem napięcie na aku pod obciążeniem (światło kabiny itp)- 7,2 volta, po odłączeniu od auta - 10,8 volta, nic dziwnego że podpięcie się pod aku kolegi kablami z tesco nie pomogło, trzeba będzie podpiąć aku pod prostownik, mam nadzieje, że po podładowaniu odpali, bo miałem już obawy że rozpieprzyłem EWS :mad2:

 

PS. Będzie coś jeszcze z tego akumulatora? Bo nie wiem czy przez takie rozładowanie nie dostał ostro w dupsko, szkoda by było bo ma dopiero pół roku

Opublikowano

Też tak zaczynałem zabawę z inpą rozładowanym aku a ja w panice że coś spierdoliłem :-) Dobre 11 voltów musi być inaczej rozrusznik ani drgnie i tylko słychać takie specyficzne cykanie.

 

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano

po paru godzinach ładowania odłączyłem prostownik od sieci i od aku, żeby sprawdzić napięcie na aku, było 12,3x volta, gdy podpinałem z powrotem prostownik pod aku na klemie ostro się zaiskrzyło, dziwne bo prostownik nie był podłączony do prądu, kabelek przy klemie po chwili się upalił i odpadł, wygląda na to, że prostownik z niewiadomego powodu zrobił zwarcie, z dalszego ładowania nici więc włożyłem aku do bagażnika i poszedłem zakręcić kluczykiem... auto odpaliło :mrgreen:

 

a wszystko przez aktywowane światła dzienne, jak ktoś ma je aktywne i chce dłużej pobawić się INPĄ czy innym programem to niech robi to na odpalonym aucie albo z wyciągniętymi żarówkami lub ich bezpiecznikiem, inaczej aku klęknie na amen

 

PS. jakimi śrubami jest przykręcona poduszka do kierownicy? próbowałem torxem 27 i 30 i za nic nie mogę trafić w dziurkę :lol: BC już aktywowany, pozostało tylko podłączyć manetkę z przyciskiem BC, ale najpierw muszę jakoś ściągnąć tą poduszkę z kierownicy

 

mam kierownicę jak na załączonym obrazku

 

http://img177.imageshack.us/img177/9820/kierafp7.jpg

 

w poprzedniej E46 miałem kierownicę z kwadratową poduszką i nie miałem tego problemu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mogłeś trafić torxem, bo tam nie ma żadnych śrub. Poduszka jest na zatrzaski. Płaski śrubokręt w otwór (równolegle do płaszczyzny kierownicy - czyli nie od tyłu, jak próbowałeś pewnie torxem, tylko od boku) i wciskasz sprężynki do środka, po obu stronach kierownicy.
Opublikowano
Nie mogłeś trafić torxem, bo tam nie ma żadnych śrub. Poduszka jest na zatrzaski. Płaski śrubokręt w otwór (równolegle do płaszczyzny kierownicy - czyli nie od tyłu, jak próbowałeś pewnie torxem, tylko od boku) i wciskasz sprężynki do środka, po obu stronach kierownicy.

 

Mniej-wiecej tak:

v40 -> s60 -> s40 -> s60 -> wrx -> e90 ->A6
Opublikowano
Manetka z BC założona ;) Musze jeszcze kupić czujnik temperatury zewnętrznej (odpadł jakiś czas temu razem z nadkolem) bo BC pokazuje mi + 50*C :) Dzięki waszej pomocy poduszkę ściągnąłem w 2 minuty, cała operacja przekładki manetki trwała z 25 minut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.