Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie którą instalację gazową wybrać-stag 300-6 plus/isa2 czy stag 300-6premium.posiadam BMW 530I 258KM Z 2006r.Zakładał będę wtryski japońskie HANA I wydajny reduktor.Pytałem fachowca i powiedział mi że nie ma sensu premium ponieważ ona jest do najnowszych silników i wystarczy stag 300-6 plus,a lepiej doinwestować w lepsze wtryskiwacze.Zależy mi żeby inst.gaz.dobrze się spisywała.proszę o poradę
Opublikowano

Ja mam stag 300-6premium, wtryski hana( dwie listwy) i dwa reduktory zavoli.Przejechałem już 18000km i jest ok.

Stag Premium nadaje się do aut po 2002r :wink: . Stag Plus pewnie by wystarczył, różnica po między nimi są np autoadaptacja po OBD, hany sądzę że ok. Co do reduktora to mało który jeden da radę więc zwróć na to uwagę

Opublikowano

Sterownik można ten i ten, trzeba pamiętać że adaptacja OBD z Premium też ma swoje wady. Poza tym rocznik auta nie jest wyznacznikiem determinującym typ sterownika. Po prostu Premium możesz montować tylko do aut wyposażonych w OBD, a Plus do wszystkich.

 

258 koni będzie ciężko obsłużyć jednym reduktorem. W grę wchodzi chyba tylko LR IG1 SM albo nowy Prins. Jeśli gazownik będzie chciał ci wcisnąć jakiegoś Magica to stanowczo protestuj. Najlepiej będzie założyć dwa reduktory, na przykład 2 x zavoli zeta.

 

Wtryskiwacze HANA mogą być.

Opublikowano
Sterownik można ten i ten, trzeba pamiętać że adaptacja OBD z Premium też ma swoje wady. Poza tym rocznik auta nie jest wyznacznikiem determinującym typ sterownika. Po prostu Premium możesz montować tylko do aut wyposażonych w OBD, a Plus do wszystkich.

 

258 koni będzie ciężko obsłużyć jednym reduktorem. W grę wchodzi chyba tylko LR IG1 SM albo nowy Prins. Jeśli gazownik będzie chciał ci wcisnąć jakiegoś Magica to stanowczo protestuj. Najlepiej będzie założyć dwa reduktory, na przykład 2 x zavoli zeta.

 

Wtryskiwacze HANA mogą być.

Możesz rozwinąć to odpowiedź na temat wad adaptacji po OBD, jestem ciekaw.

Opublikowano

Chociażby to, że "dąży" z adaptacjami STFT do z góry założonej stałej wartości, a nie takiej, jaka występuje na benzynie. W związku z tym mogą się dziać różne rzeczy, np. przełączenie benzyna/gaz przestanie być płynne. Działanie równolegle dwóch systemów adaptacji może spowodować że jeden z nich się rozjedzie - w tym przypadku ten od benzyny.

 

Ten temat był wiele razy poruszany i rozwijany na LPG-forum, możesz poszukać i poczytać.

Opublikowano
dziękuję za fachową poradę,zdecydowałem się na stag 300 plus,a reduktor mają mi założyć jakiś wydajny power do 500KM.Podobno montowali do mocniejszych silników i zdawały egzamin.Gdyby nie sprawdził się jeden reduktor do mają mi założyć dwa.pozdrawiam
Opublikowano
dziękuję za fachową poradę,zdecydowałem się na stag 300 plus,a reduktor mają mi założyć jakiś wydajny power do 500KM.Podobno montowali do mocniejszych silników i zdawały egzamin.Gdyby nie sprawdził się jeden reduktor do mają mi założyć dwa.pozdrawiam

 

Reduktor do 500KM?? Wierzysz Bajkopisarzom - obyś nie żałował. Obawiam się, że mają na myśli Magic Big Power.... Nie polecam tej "bomby".

 

Ale to Twoje auto i twój wybór. Ja bym zmienił gaziarzy na innych.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po pierwsze - bombą bym go nie nazywał już od niemal dwóch lat - przełom października i listopada 2010 zlikwidował problem puszczania gazu do wody - zaświadczam to własnym przykładem - od tamtego czasu ANI JEDEN reduktor nie miał tej wady. Warto więc śledzić rynek, a nie przebrzmiałe trendy z lpg-forum, gdzie krytykować Magica 3 za jego "puszczanie bąków" jest do dziś bardzo "jazzy", choć z rzeczywistością nie ma nic wspólnego.

 

Po drugie - w kwestii wydajności - nie wiem, kto rozpowszechnia bzdurę o obsługiwaniu 500 KM przez BIG-a - producent na pewno nie, choć faktycznie - takie były ambicje. Natomiast nigdy producent nie złożył takiej deklaracji w charakterystyce produktu i mówienie o rzekomej dedykacji do 500KM jest zwykłym gadaniem bzdur powielanych w Internecie.

 

W praktyce - małego M3 używamy do mocy w okolicach 230KM (M54B30 swobodnie działa na nim), BIG-a do 290-300 KM (N52B30 pójdzie na nim z wielką rezerwą).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.